Kan inte alla som kör street race köpa en sån här så jag slipper sudda plåtar? Sjukt najs att med ett knapptryck göra så att regplåten försvinner Under 1000kr ^^
Som sagt jag e riktigt lat på att sudda plåtar på min semester. Börjar jobba om en vecka så då garanterar jag att jag sätter igång med det om jag inte börjar imon för då har jag inget planerat och inga filmer kvar å se eller nåt. Kan ju iof klippa ihop en snabb film från strippen på bananpiren i fredags. Afan den lovar jag kommer imon.
Du får la komma och köra på bananpiren på fredag då eller nåt annat street race framöver
Blackracet ska ja ju på om vädret är ok o ja va ju fan o körde hos er i lördags men lär bli fler gånger riktigt bra ös o många bilar som kör till skillnad från här i Borås.
Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Btw. Film två "GSR Tribute" tog jag bort. Var tvungen att sudda om 2 plåtar och en kille i filmen. Har lagt upp den igen dock. http://www.garaget.org/video/keyd12i2mcf7 Alla kommentarer är borta givetvis och likaså rekommendationen
hejsan. av nyfikenhet undrar jag vart första filmen försvunnit där jag och andra fick böter av poliserna? va ju bara så kul!! men går ju inte att hitta den någonstans. finns det möjlighet att få den av dig om du har den kvar?