Hejsan, håller på att renovera min fiat 500f, Vill gärna ha in en radio i bilen, men vill inte att de ska synas. Dock vill jag ha så "stort" ljud som möjligt av små element.. Generatorn i bilen klarar väl precis att hålla bilen vid liv Så de får inte vara några som drar allt för mycket.
Har själv en Makita radio MR-100 tror jag den heter, den ger fruktansvärt bra bas/rentljud för att vara en låda på totalt 35x35x15cm stor, elementen i den är väl 2 st 2-3"are, och de klaras av att drivas 2 dygn på ett makita batteri. Så de är något åt de hållet jag söker.
Tackar! då får de ta och bli ett par sånna! Förresten, Fanns inga parametrar så jag kunde räkna på lådan, eller de kanske inte är så knivigt med dessa?
Tackar! då får de ta och bli ett par sånna! Förresten, Fanns inga parametrar så jag kunde räkna på lådan, eller de kanske inte är så knivigt med dessa?
eftersom de inte e så vanligt att man bygger lådor till så små högtalare utan man monterar dom "open air" i de flesta fall så brukar de inte skriva några parametrar på dom.
men gå in på www.dls.se så hittar du garanterat nån info ang detta om man letar lite