Hade problem med en beställning därifrån som bestod av en vattenpump och en topplockspackning
http://dayviews.com/bmwgabbe/449564712/Leveranstiden var väl cirka 2 veckor
Packningen hade dom gla-packat ihop under kartongen till vattenpumpen lindad i ett varv av dendär jättetunna wellpappen som finns.
Behöver nog inte säga mer än att en toppackning med veck på skärringen vill man inte använda.
Mailade, sen började jag ringa på numren som fanns på hemsidan, ena svarade aldrig någon på och det andra hade upphört, efter några timmars googlande så fick jag tag på ett nummer från en säljesannons till någon som skulle var en av dom som drev företaget, inget svar där heller.
Men sisådär en vecka senare så kom svar på mailen, då hade jag redan köpt en packning av MECA som kom på en masonitskiva, som dom ska.
Fick i slutändan tillbaka pengarna för packningen.
Kort och gott: Ska man handla något som inte är omtåligt, som man kan vänta en stund på, och som man förhoppningsvis inte behöver kontakta kundtjänst angående så kan man beställa där.
Nu kan ju detta ha ändrat sig då det är 1,5 år sedan jag handlade där, men det var också sista gången.