3775
Sök

Inför en garaget träff i Arninge under sommaren

18 Inlägg
25 juni 2011
Trådstartare
Tjenare
Jag och ett par polare satt och snackade en kväll om att de skulle vara kul om det fans en träff norr om stan. I typ Arninge centrum. Så tänkte kolla om det finns något intresse för en Garaget träff i Arninge under sommaren?
Skulle vara trevligt att stå och snacka lite skit och sen ta och käka på max i Arninge eller på donken i Hägernäs. Båda har bra parkeringar. Sen senare på kvällen ta én crusing in i stockholm eller nåt.

Nån som är sugen?

TMR|Team Moisty Racing
73 Inlägg
25 juni 2011
Donken, max + glida?! Jag e lätt på!

TMR|Team Moisty Racing
UK-Supra under construction.

18 Inlägg
25 juni 2011
Trådstartare
Grottan skrev:
Donken, max + glida?! Jag e lätt på!

Gött;)

18 Inlägg
25 juni 2011
Trådstartare
Jajamen:D

MolnbyPerformance
365 Inlägg
2 juli 2011
Jag e gärna på smile

"inget är omöjligt- det omöjliga tar bara lite längre tid"

8 Inlägg
2 juli 2011
Jag är på! smile behöver ju bara gå ut genom ytterdörren :p

185 Inlägg
15 Inlägg
2 juli 2011
låter bra! dock bör inte själva träffen vara på max el donken. va ju en i början av året där.. blir jävligt trångt. bättre att ta de på typ Coop, M.M. eller liknande..

18 Inlägg
3 juli 2011
Trådstartare
Foggeboy skrev:
låter bra! dock bör inte själva träffen vara på max el donken. va ju en i början av året där.. blir jävligt trångt. bättre att ta de på typ Coop, M.M. eller liknande..

Tänkte ha den på nån utav dom större parkeringarna. Men sen kan man ju dra o käka där eller nåt sånt

18 Inlägg
12 juli 2011
Trådstartare
Tänkte vell nån helg i augusti eller slutet av augusti?

MolnbyPerformance
365 Inlägg
12 juli 2011
Morre_5 skrev:
Tänkte vell nån helg i augusti eller slutet av augusti?

slutet av aug då när jag har tagit lappen big_smile

"inget är omöjligt- det omöjliga tar bara lite längre tid"

31 Inlägg
12 juli 2011
Spelar ingen roll för mig, blir de för lite drag om man kör flera gånger?

15 Inlägg
12 juli 2011
jo de blir ju lätt så, men en bra planerad träff i god tid så ska de nog bli mycket folk!

18 Inlägg
13 juli 2011
Trådstartare
Jo. Måste få klart min bil bara. Står just nu avställd då jag bygger om lite på den. Men i augusti blir den klar:D

18 Inlägg
1 augusti 2011
Trådstartare
Hej
Tänkte komma med lite datum förslag. Då jag får släktingar från Kanada på besök på fredag. Och dom kommer åka hem den 1 september. Så tänkte jag vell att vi kunde ha träffen den första eller andra helgen i september?
Nå vad tycker ni?
MVH
Morre

31 Inlägg
17 augusti 2011
andra helgen i september är det ju Bmw of sweden träff så lär ju vara många bilar borta då, kanske bästa att lägga den första helgen i september eller helgen efter bmw of sweden?

Mvh
Chrille

Sök