Tjenare Jag och ett par polare satt och snackade en kväll om att de skulle vara kul om det fans en träff norr om stan. I typ Arninge centrum. Så tänkte kolla om det finns något intresse för en Garaget träff i Arninge under sommaren? Skulle vara trevligt att stå och snacka lite skit och sen ta och käka på max i Arninge eller på donken i Hägernäs. Båda har bra parkeringar. Sen senare på kvällen ta én crusing in i stockholm eller nåt.
låter bra! dock bör inte själva träffen vara på max el donken. va ju en i början av året där.. blir jävligt trångt. bättre att ta de på typ Coop, M.M. eller liknande..
låter bra! dock bör inte själva träffen vara på max el donken. va ju en i början av året där.. blir jävligt trångt. bättre att ta de på typ Coop, M.M. eller liknande..
Tänkte ha den på nån utav dom större parkeringarna. Men sen kan man ju dra o käka där eller nåt sånt
Hej Tänkte komma med lite datum förslag. Då jag får släktingar från Kanada på besök på fredag. Och dom kommer åka hem den 1 september. Så tänkte jag vell att vi kunde ha träffen den första eller andra helgen i september? Nå vad tycker ni? MVH Morre
andra helgen i september är det ju Bmw of sweden träff så lär ju vara många bilar borta då, kanske bästa att lägga den första helgen i september eller helgen efter bmw of sweden?