jävligt lyckat en till träff så ja kan dema lite med nya basarna med sorry att de vart så mkt diskant men hade inge vettig bas (A) men nästa träff då ska ja försöka blåsa framrutan
Var förbi en sväng runt 21, en del bilar men ingen som showade. Hade med mig familjen så tyvärr körde jag qashqaien. Det verkar vara mindre lek i år än föregående år, eller har jag helt fel?
bra träff! tyvärr sluttade det med att jag sköt topp packningen, inte helt oväntat:)
Men jag tycker att street racen ska börja senare. det är ju ändå rätt mycket trafik vid 11 tiden som jag tror klockan va. åkte hem från verkstaden vid halv 3, dött på var ända väg, som gjort för race!
Tyckte det var bra tid! Tyckte fästet försämrades rätt mycket längre in på kvällen!
bra träff! tyvärr sluttade det med att jag sköt topp packningen, inte helt oväntat:)
Men jag tycker att street racen ska börja senare. det är ju ändå rätt mycket trafik vid 11 tiden som jag tror klockan va. åkte hem från verkstaden vid halv 3, dött på var ända väg, som gjort för race!
Tyckte det var bra tid! Tyckte fästet försämrades rätt mycket längre in på kvällen!
eller så var det för att mönstret blev sämre
Hehehe de var för att jag inte tog dina däck Ne jag har minst 5-6mm kvar efter jag kollat idag! De sista racen hade jag inte mycket grep då spann det 1-2-3 men innan fick jag betydligare bättre grepp
eller så var det för att mönstret blev sämre
Hehehe de var för att jag inte tog dina däck Ne jag har minst 5-6mm kvar efter jag kollat idag! De sista racen hade jag inte mycket grep då spann det 1-2-3 men innan fick jag betydligare bättre grepp
hehe ja , det kom fler däck senare åkte iväg och hämta 6st till , ne men som sagt det börjar bli kallt ute också så klart det blir sämre grepp , hoppas på en jävligt bra avslutning nästa träff
hehe ja , det kom fler däck senare åkte iväg och hämta 6st till , ne men som sagt det börjar bli kallt ute också så klart det blir sämre grepp , hoppas på en jävligt bra avslutning nästa träff
jävligt lyckat en till träff så ja kan dema lite med nya basarna med sorry att de vart så mkt diskant men hade inge vettig bas (A) men nästa träff då ska ja försöka blåsa framrutan
när är nästa träff ?
den 24september om jorden finns kvar.
haha är det den sista?? JAG ska dit iaf som vanligt "onoff"?
tja som vanligt tycker ja det är rätt lite bilar men men kul endå.samt racet borde varit på en bredare väg med mindre trafigt på.aja skit bra annars kul att nån styr upp den roliga delen utav träffkvällarna tummen upp.MVH/Danne
Vi på Streetknight vill tacka alla för en mycket lyckad kväll! Och tack alla som tackar oss o tycker vi gör ett bra jobb. men vill även tacka alla som vart med Tack vare er det blir någonting o ni är duktiga på att använda dom säckar vi sätter upp. >Hoppas på en grym avslutning nu. Mvh streetknight