3407
Sök

Eftersnack: Linköpingsträffen #5 20/8 -11

109 Inlägg
20 augusti 2011
Trådstartare
Första gången ja var på denna träffen.
Och första gången på en träff som (Volvoraggare tongue )

Ja var ju såklart inte där för att visa bilen utan för att fota.
Nedan finns det lite bilder.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=21773

Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

890 Inlägg
21 augusti 2011
mycket rolig träff som vanlit och gott om bilar

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.

Team VeboTrim
322 Inlägg
21 augusti 2011
Tyckte det var väldigt dåligt med folk och bilar. I övrigt skön bilkväll. smile

Team VeboTrim @ Facebook

Svetsare
828 Inlägg
21 augusti 2011
kommer upp endel bilder under morgon dagen och lite filmer smile tack för en skön kväll ,hoppas någon tog med alla däck jag tog med så dom inte ligger där och skräpar smile

Angry Drift Team

240 Inlägg
21 augusti 2011
Däcken är omhändertagna och parkeringen städad! wink

Street Knight

132 Inlägg
21 augusti 2011
Kanon träff detta ! Var väldigt trevligt folk o en hel del bilar också smile 

Snacka om klass på träff o alla andra träffar i lkpg , såg knappt inget skräp på parkeringen  smile

//Osse

SpeedFreakZ Sweden
www.osse.cc

Svetsare
828 Inlägg
21 augusti 2011
Accelsson skrev:
Däcken är omhändertagna och parkeringen städad! wink

låter bra det , hade hoppats att dem kom till användning , finns ju fler gånger ^^

Angry Drift Team

240 Inlägg
21 augusti 2011
Om jag känner han som tog med sig dom (alla 8 !) så kommer dom garanterat komma till användning.

Street Knight

1 278 Inlägg
21 augusti 2011
Riktigt bra träff, bra kvalité på bilar, roliga bilar och allt gick kanon! Ses nästa träff!

Street Knight

Svetsare
828 Inlägg
21 augusti 2011
Accelsson skrev:
Om jag känner han som tog med sig dom (alla 8 !) så kommer dom garanterat komma till användning.

låter bra det , skön att det försvann tycker jag mest , har ingen användning för det med tanke på att jag ej har spacerplattor och planer på att köra volvo på ett bra tag smile

Angry Drift Team

72 Inlägg
21 augusti 2011
syabo skrev:
Riktigt bra träff, bra kvalité på bilar, roliga bilar och allt gick kanon! Ses nästa träff!

Är det mera träffar iår? Hur många i så fall?
Trodde denna var den sista...

204 Inlägg
21 augusti 2011
bra träff! tyvärr sluttade det med att jag sköt topp packningen, inte helt oväntat:)

Men jag tycker att street racen ska börja senare. det är ju ändå rätt mycket trafik vid 11 tiden som jag tror klockan va. åkte hem från verkstaden vid halv 3, dött på var ända väg, som gjort för race!

131 Inlägg
21 augusti 2011
Superbra kväll & bra väder (Y) !  Dock vart det ju inte så mkt "drift" denna gång ifrån Somar & Gänget ....  Men det vart ju en hel del annat skoj wink !

~ Konstgjord In Andning & Stressfläktar ~

BASS GLAD
1 381 Inlägg
21 augusti 2011
Jo då ganska mycke bila alllså...

sammt att man lyckades röklaga hella onoff parkeringen med 1 burn smile

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom

ubbeeh
21 augusti 2011
Riktigt bra! Mycke bilar, trevligt folk och väldigt bra ordnat. Bra med många sopsäckar. En väldigt lyckat kväll helt enkelt.
Dock har jag lyckats få missljud på 1:ans växel efter att jag la någon rem, hmmm;/

BASS GLAD
1 381 Inlägg
21 augusti 2011
Ingen som lyckade ta kort på då jag gorde fet burnen med 760 smile

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom

192 Inlägg
21 augusti 2011
TEASER skrev:
kommer upp endel bilder under morgon dagen och lite filmer smile tack för en skön kväll ,hoppas någon tog med alla däck jag tog med så dom inte ligger där och skräpar smile

dom har jag tagi med mig:D

240 Inlägg
21 augusti 2011
Torpen skrev:
syabo skrev:

Är det mera träffar iår? Hur många i så fall?
Trodde denna var den sista...

1 till träff iår!

Street Knight

Svetsare
828 Inlägg
21 augusti 2011
fredde_86 skrev:
TEASER skrev:

dom har jag tagi med mig:D

bra där smile , slipper jag ha dom skräpandes på vinden som extrapackning till flytten smile)))

Angry Drift Team

Avstängd
47 Inlägg
21 augusti 2011
tja som vanligt tycker ja det är rätt lite bilar men men kul endå.samt racet borde varit på en bredare väg med mindre trafigt på.aja skit bra annars kul att nån styr upp den roliga delen utav träffkvällarna tummen upp.MVH/Danne

Team Vebotrim

Sök