kommer upp endel bilder under morgon dagen och lite filmer tack för en skön kväll ,hoppas någon tog med alla däck jag tog med så dom inte ligger där och skräpar
Om jag känner han som tog med sig dom (alla 8 !) så kommer dom garanterat komma till användning.
låter bra det , skön att det försvann tycker jag mest , har ingen användning för det med tanke på att jag ej har spacerplattor och planer på att köra volvo på ett bra tag
bra träff! tyvärr sluttade det med att jag sköt topp packningen, inte helt oväntat:)
Men jag tycker att street racen ska börja senare. det är ju ändå rätt mycket trafik vid 11 tiden som jag tror klockan va. åkte hem från verkstaden vid halv 3, dött på var ända väg, som gjort för race!
Riktigt bra! Mycke bilar, trevligt folk och väldigt bra ordnat. Bra med många sopsäckar. En väldigt lyckat kväll helt enkelt. Dock har jag lyckats få missljud på 1:ans växel efter att jag la någon rem, hmmm;/
kommer upp endel bilder under morgon dagen och lite filmer tack för en skön kväll ,hoppas någon tog med alla däck jag tog med så dom inte ligger där och skräpar
dom har jag tagi med mig:D
bra där , slipper jag ha dom skräpandes på vinden som extrapackning till flytten )))
tja som vanligt tycker ja det är rätt lite bilar men men kul endå.samt racet borde varit på en bredare väg med mindre trafigt på.aja skit bra annars kul att nån styr upp den roliga delen utav träffkvällarna tummen upp.MVH/Danne