Har en pendelpulka i form av en BMW 318i 1994 (e36), lite rostig här o var men funkar bra för mina behöv. Har inte direkt lust att laga rost o lacka därefter så en tanke slog mig: graffiti istället för lack!
Problemet är att jag kan inte leka med sprayburkar eller penslar som dom andra "proffs"kan o frågan är om jag kommer med färg finns det nån som vill ta sig tid o måla/spraya?
Vet inte heller var o vilka ska jag ragga så får testa här....
Teman skulle isf vara bilar(BMW) o city/stads miljö. Om det finns intresset så kan ni lägga upp/maila/länka era förslag så för vi se vad det leder till....
kreativ idé om än mindre än en bil. Leta upp konstnären där han jobbar och stoppa in objektet mellan konstnäran och "duken"
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Med tanke på camo så har hittat nåt lite annorlunda färg combo. Eftersom bilen är röd så det skulle spara lite jobb men den är allt annat än sänkt! Vad tycks?
Med tanke på camo så har hittat nåt lite annorlunda färg combo. Eftersom bilen är röd så det skulle spara lite jobb men den är allt annat än sänkt! Vad tycks?
Gillar också den men eftersom bilen är rätt hög i fjädringen men hård som gokart så det kanske kommer se dumt ut med den röda camo eller Robbans flyg....
Gillar också den men eftersom bilen är rätt hög i fjädringen men hård som gokart så det kanske kommer se dumt ut med den röda camo eller Robbans flyg....
Kör på graffiti idén!
För Volvo i tiden Trafikförordning (1998:1276) kap. 3 71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P