SupraJEZZICA skrev:
kaxxen skrev:
SupraJEZZICA skrev:
Vet inte direkt om det är så många som har snyggare el roligare bilar än min supra!
Klart det finns men det finns något som heter praktisk marknadsföring!
Syns man inte så finns man inte!
Försöker själv åka på så många utställningar som möjligt samt försöker tävla med bilen på bana så mkt som möjligt...och vips så får man respons!
När man dessutom lägger ner hela sin själ och förvandlar en helt org bil till något så långt från det...ja då får man kanske oxå lite fler plus poäng!
Finns mängder av folk som köper fina stylade bilar och knappt gör ett skit själva, inget fel i det men tycker lite att även om man har en "ful" bil så kanske man kan få bedömning efter hur VÄL arbetet är utfört!
Smaken e som baken dock.
Visst är det en fördel att vara tjej när det gäller att få uppmärksamhet på en bilsida som garaget.org med sina 95 % kill medlemmar, men jag tror att skulle ni killar hänga på en häst sida och visa upp er pålle så nog fan skulle ni bli överrösta, verkligen, överrösta med kommentarer och få massiv uppmärksamhet!
Tror inte många tjejer skulle sitta och gråta över all uppmärksamhet killarnas hästar fick!
så är det bara
det stämmer som du säger, jag bryr mig inte så mkt. jag kör mitt race med bilen & så får det va.
men på gorg räcker det med bild & se bra ut som du gör & lite boobs
(killar e killar helt enkelt) fast nu är ju inte den supran så speciell i mitt tycke
bpu & lite grejjer på den då det finns värre monster med mer tid nerplöjt & mer pengar nerplöjt, hade en kille ägt den hade den inte uppmärksammats så mycket även om han gjort likadant här på gorg & tävlat
det ska till nåt mer extremt för att den ska synas om man är kille
förresten va inte GTR'm du köpte färdig från början & gick rätt upp i betygs toppen
*flinar*
Tjejer har det lättare på gorg
tjejer lockar killar företag använder tjejer.. killarna lockas jo va blir tjejerna då jo ett objekt för marknadsföring för att locka till sig killar
för att köpa deras produkter eller få reklam
så är det bara. ja gnäller inte
luftar bara mina tankar.
ska ja gnälla så gnäller ja på att detta land är för volvo nördigt & volvo bilar som borde skrotas syns mer
end of whine
Ok då får jag väl berätta för kaxxen här då att det finns säkert 100 detalj saker som skiljer just min bil från andra vanliga BPU bilar!
Har kvitton på allt och hittills är det nerplöjt ca 157.000kr på 1 år i den både utseende mässigt samt motormässigt!
Det handlar om detaljer när man vill bygga något unikt med supror då dem är så vanliga nuförtiden!
Finns absolut mer monster än min supra, det finns MASSOR av singelkit, det som gör min speciell är att den är sammanplockad så att den ska leverera ca 500hk!
En vanlig BPU levererar ca 400 om det är en jap spec(jag har en sådan) och en euro spec levererar 450!
Detaljer så som speciell årsmodell på min supra, smakfullt inredd(inte sönderlackat), väl inpassat kjolpaket osv!
Inte vet jag, men visst jag får väl fler folk som kommer till min sida och röstar på just min bil!
Ang sky så var den inte alls "färdig" som du säger!
Oj, vad det har byggts på den bilen...
Och den gick upp i betyg toppen just pga att den VAR fet med 520 hk!
Med att det just var en speciell modell, GTR givetvis men även Vspec II, finns inte många, så betingar även den mer värde än andra vanliga Sky! Se Presmoes, lika modell och högre betyg än min!
Thats it!
Alla får lufta sina tankar, det är det forum är till för, kul med disk osv, men innan du ger dig på tjejen med supran som inte är märkvärdig el tjejen med det asfula kittet på sin s60 så borde du kolla upp fakta först!
Jag hoppas jag får mina poäng på supran just för att den är lite av "one of a kind"!
Återigen, det är detaljerna som gör det!
Dessutom, eftersom killarna söker sig mer till tjejernas sidor, av ren nyfikenhet tror jag, så röstar dem oftare vilket ger högre betyg då dem andra likvärdigt snygga killägda bilarna hamnar i skymundan!
Inget att haka upp sig på!
Men visst kan även jag reagera på när en helt vanlig org audi el golf har medelbetyg på 4 och så ser man att det är en tjej som äger den!
Då drar man slutsatser, absolut!