möjligt, men inte en GUL bil.. det drar åt sig ganska mycket uppmärksamhet hur ofta ser man en gul bil.. oftast silvrig / röd eller liknande färg som är vanlig.
behöver ju inte va gul just då men aa en bil som går bra iallafall komma undan! helt enkelt hoppas iallafall dom hittar 855an i bra skick fast till 99 procent nerplockad
ja o den andra 855 var ju en äkta t-gul....sen så har väl nån spanat på dig jonas som du kanske pekat fuck you eller sett din annons på blocket ang bilen....kan bli svårt med försäkringsbolaget med nu då du haft annons ute så kanske dom tror att du gjort en del märken på bilen själv...
Pekat fuck you ? Haha, vad tror du egentligen? Tyvärr så är jag inte så dum att jag låter regnr stå kvar på mina bilder..
Och jag pratar om färgen T-Gul en gul bil, ingen snor en gul bil för ett rån... kanske andra t5or men ingen GUL... Det fattar den som har lite vett i huvudet
du har ju haft ditt reg nummer ute på antal bilder ju...o idag så skiter man i om bilen är gul eller inte dom tar det dom ser...vare sig det är t5 eller tgul,tröd nämnt det bara vet fler som blivit av med bilar har inget med tgul att göra
få se om jag inte minns helt fel så fanns det nån bil som blev med i tidning för nått år sen o det var ju till rån dom skulle ha den...o då var ju bilen jättehet med sin ovanliga färg...alltså jonas inget mot dig nu utan folk tänker inte längre när dom gör rån man tar vilken bil som helst idag som är lätt att sno o volvo o sabb är ju dom bilar dom själ mest ju...
Ni snackade om att man snor en t-gul till ett rån. Snabba bilar och 240hk originalt... Jag håller med att folk kan sno t5or och t5r till rån men inte gula bilar, visst dom snor gula bilar men inte till rån... alldeles för ljus bil och lätt att känna igen.
Bilen ör numera återfunnet.. Hittades inatt på hisingen uppåt Sankt Jörgen
ejon_850 skrev:
Ni snackade om att man snor en t-gul till ett rån. Snabba bilar och 240hk originalt... Jag håller med att folk kan sno t5or och t5r till rån men inte gula bilar, visst dom snor gula bilar men inte till rån... alldeles för ljus bil och lätt att känna igen.