bilen går bra igen nu, fick byta ena tändspolen för den verka haverera samtidigt :S..
satt och fundera lite på att byta spridare till fas2 spridare, men är det de röda spridarna man ska ha då? de är väl mycket kortare än de som sitter i nu? :s
mvh
de är samma typ av spridare.
å de ger inget än problem att bara byta spridare.
hur menar du samma typ? den röda är ju kortare.
å de ger inget än problem att bara byta spridare. vad menaru där? att jag skall byta luftmassemätarn också? det har inräknat bara att jag glömde skriva det
bilen går bra igen nu, fick byta ena tändspolen för den verka haverera samtidigt :S..
satt och fundera lite på att byta spridare till fas2 spridare, men är det de röda spridarna man ska ha då? de är väl mycket kortare än de som sitter i nu? :s
mvh
de är samma typ av spridare.
å de ger inget än problem att bara byta spridare.
hur menar du samma typ? den röda är ju kortare.
å de ger inget än problem att bara byta spridare. vad menaru där? att jag skall byta luftmassemätarn också? det har inräknat bara att jag glömde skriva det
de är bosch standard spridare vad jag vet och då ska de passa.
tror bara du råkar ut för strul om du byter spridare å lmm utan å byta chip
å de ger inget än problem att bara byta spridare. vad menaru där? att jag skall byta luftmassemätarn också? det har inräknat bara att jag glömde skriva det
de är bosch standard spridare vad jag vet och då ska de passa.
tror bara du råkar ut för strul om du byter spridare å lmm utan å byta chip
å varför ska du byta de ? trimma så passs?
de röda är ju siemens spridare det, och jag hade de 2 framför mig idag och de var inte lika, de passar ju både i railen och i insuget men den är för kort?
vad jag läst så är det väl många osm byter till fas2 spridare och luftmassemätare och får nån häst till?, lika som man byter till gröna 968or och 3" lmm på typ 850t5 och det gör bra skillnad där i allafall
å de ger inget än problem att bara byta spridare. vad menaru där? att jag skall byta luftmassemätarn också? det har inräknat bara att jag glömde skriva det
de är bosch standard spridare vad jag vet och då ska de passa.
tror bara du råkar ut för strul om du byter spridare å lmm utan å byta chip
å varför ska du byta de ? trimma så passs?
de röda är ju siemens spridare det, och jag hade de 2 framför mig idag och de var inte lika, de passar ju både i railen och i insuget men den är för kort?
vad jag läst så är det väl många osm byter till fas2 spridare och luftmassemätare och får nån häst till?, lika som man byter till gröna 968or och 3" lmm på typ 850t5 och det gör bra skillnad där i allafall
okej vad jag sett har de bara varit bosch spridare.
Vanligaste är att man kan plocka mer effekt med mer soppa, på en std bil eller liknande är de bara onödigt att byta grejerna. och man brukar oftast mappa om bilen med dom grejerna.
de är bosch standard spridare vad jag vet och då ska de passa.
tror bara du råkar ut för strul om du byter spridare å lmm utan å byta chip
å varför ska du byta de ? trimma så passs?
de röda är ju siemens spridare det, och jag hade de 2 framför mig idag och de var inte lika, de passar ju både i railen och i insuget men den är för kort?
vad jag läst så är det väl många osm byter till fas2 spridare och luftmassemätare och får nån häst till?, lika som man byter till gröna 968or och 3" lmm på typ 850t5 och det gör bra skillnad där i allafall
okej vad jag sett har de bara varit bosch spridare.
Vanligaste är att man kan plocka mer effekt med mer soppa, på en std bil eller liknande är de bara onödigt att byta grejerna. och man brukar oftast mappa om bilen med dom grejerna.
855an jag hade förut körde jag bsr steg3 på med 19t turbo, köpte 968or och 3" lmm och kastbytte och det gjorde bra skillnad. utan att ändra chippningen. just med t4orna så vet brukar ju folk byta till fas2, utan att chippa om. jo sant t4 fas1 är det bosch, sen de röda till fas2 är siemens deka
de röda är ju siemens spridare det, och jag hade de 2 framför mig idag och de var inte lika, de passar ju både i railen och i insuget men den är för kort?
vad jag läst så är det väl många osm byter till fas2 spridare och luftmassemätare och får nån häst till?, lika som man byter till gröna 968or och 3" lmm på typ 850t5 och det gör bra skillnad där i allafall
okej vad jag sett har de bara varit bosch spridare.
Vanligaste är att man kan plocka mer effekt med mer soppa, på en std bil eller liknande är de bara onödigt att byta grejerna. och man brukar oftast mappa om bilen med dom grejerna.
855an jag hade förut körde jag bsr steg3 på med 19t turbo, köpte 968or och 3" lmm och kastbytte och det gjorde bra skillnad. utan att ändra chippningen. just med t4orna så vet brukar ju folk byta till fas2, utan att chippa om. jo sant t4 fas1 är det bosch, sen de röda till fas2 är siemens deka
jo du låg säkert och maxade orginal lmm:n och då blev de bättre med större lmm å andra spridare.
har för mig org fas 1 lmm orkar med 260-270 häst eller nått utan å behöva bytas.