2548
Sök

Fördragna högtalarsladdar Seat Leon/golf/audi a3

44 Inlägg
29 september 2011
Trådstartare
Jag har en Seat Leon där det finns högtalarhål och galler i bakdörrarna men ej några högtalare instoppade.

Jag undrar om det är kablar färdigdragna eller ej?

44 Inlägg
29 september 2011
Trådstartare
Swedenrockers skrev:
Inte om det aldrig suttit originalhögtalare där.
hortel skrev:
Jag har en Seat Leon där det finns högtalarhål och galler i bakdörrarna men ej några högtalare instoppade.

Jag undrar om det är kablar färdigdragna eller ej?

Irriterande!

44 Inlägg
29 september 2011
Trådstartare
Bor du i sthlm?

44 Inlägg
29 september 2011
Trådstartare
Såg även att mina framhögtalare är popnitade från fabrik, vafan då för?

292 Inlägg
29 september 2011
kolla så inte högtalarkablarna ligger nere i dörren (ta bort dörrsidan) eller så sliter du ut sterion och kollar hur många kablar du hittar som är kopplade till stereon alt om du kan ändra från vilka högtalare du ska lyssna på (styrning) i menyn på stereon..

44 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
men varför popnitat? vore skönare om de va skruvat

747 Inlägg
30 september 2011
hortel skrev:
men varför popnitat? vore skönare om de va skruvat

När du ställer dig samma fråga igen vid något annat scenario så tänk då att i dom flesta fallen man undrar vafan dom har gjort såhär för så lyder den enkla anledningen till att 1. Går förmodligen snabbare i fabrik. Vilket leder till nr 2. Billigare

Allt som kan göras snabbare och med så billigt material som möjligt blir många kronor i slutändan.

/ Toni Larsson

44 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
varför popnitar dem inte fast lyktorna? kofångaren? motorkåpor? osv osv osv etc etc

747 Inlägg
30 september 2011
Det mest som monteras inne i dörrarna popnitas som sagt fast, att popnita dit högtalarna går nog bara med farten även då istället för behöva byta verktyg och monteringsmaterial.

/ Toni Larsson

44 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
Men det är ju billigare att popnita så varför inte popnita allt?

Sök