3192
Sök

Tillvägagångsätt med Meguiars produkter (Ultimate Compound / NXT Tech Wax 2.0)

Bilvårdsexperten.se
374 Inlägg
6 november 2011
Skillnaden är att du har svårt att reklamera då du köper på nätet och att du inte har full returrätt om du skulle vara missnöjd. Samt att du inte har tillgång till samma support. Och min erfarenhet är attd et blir billigare om man handlar av nån som kan rekommendera rätt produkt på en gång istället för att man ska handla och testa sig fram till vad det är man behöver.. smile

1 581 Inlägg
6 november 2011
Jag har använt Meguiars Tech 2 vax och det är det enda jag testat som faktiskt satt kvar 6 månader efter! Då lät jag mitt vax sitta på i runt 30 timmar innan jag polerade av det. Så jag kommer alltid köra deras vax iaf!

Bilvårdsexperten.se
374 Inlägg
6 november 2011
Fellow: Då kommer du att uppskatta Ultimate Wax.. uppföljaren! smile

108 Inlägg
6 november 2011
Trådstartare
SAAB_4ever skrev:
Kan säga till alla er som klagar på Meguiars pris, köp från England det gör jag och kan säga att det är stor skillnad på priset. Man får heller ingen extra skatt el tull avgift.

Är super nöjd med deras produkter!

Okej Good to know !
Ebay då eller?

767 Inlägg
7 november 2011
GotlandsVolvon skrev:
SAAB_4ever skrev:
Kan säga till alla er som klagar på Meguiars pris, köp från England det gör jag och kan säga att det är stor skillnad på priset. Man får heller ingen extra skatt el tull avgift.

Är super nöjd med deras produkter!

Okej Good to know !
Ebay då eller?

Japp men skall du köpa mer än 1 produkt skall du välja någon hemsida av alla dom som säljer sina meguiars annars får du frakt på varje produkt

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

Cupra_
7 november 2011
Fellow skrev:
Jag har använt Meguiars Tech 2 vax och det är det enda jag testat som faktiskt satt kvar 6 månader efter! Då lät jag mitt vax sitta på i runt 30 timmar innan jag polerade av det. Så jag kommer alltid köra deras vax iaf!

Annars har jag kört med Lahegas "Sealwax" efter att ha polerat med 3Ms produkter och det har också suttit minst 6 månader. Men okej, deras grejer är ju i en lite annan prisklass smile

ontopic: Underarbetet är A och O. Har du inte polerat och clayat  lacken så alla orenheter är borta blir slutresultatet därefter, oavsett vad du lägger på för vax.
Senast redigerat av Deception (7 november 2011)

Sök