2840
Sök

Toyota Corolla ke20 TOTAL Make Over! [Drabbad av Hudcancer, Bygget står still]

455 Inlägg
27 april 2009
rolig tråd är själv sugen på en ke 20 men hoppas hitta en i ganska bra skick! men visst blir det en del skruvning är ju en gammal bil!

>syns man inte finns man inte<

221 Inlägg
19 oktober 2009
Fan vad jag gillar ditt projekt! Kul att se lite plåtarete med, det är inte helt vanligt tycker idag jag. Och det där med silvertejpen kommer användas flitigt i framtiden! big_smile Hur går det med bilen då? Har inte  hänt något på ett tag här...

Mvh Joel

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
22 oktober 2009
gillar verkligen projektet wink älskar de gamla japsarna, e lite av en dröm att få hem en 72 skyline wink

keep it up

mvh stångberg

Kolla in mitt projekt här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789/
Automationstekniker

543 Inlägg
24 oktober 2009
ah fan vad nice, jag har själv funderingar på att skaffa en gammal corolla och slänga i en sr20det eller ca18det motor i... men vi får se.. smile
Kul att se att nån annan har liknande funderingar..

bra jobbat.

Trött och bitter?? javisst!

49 Inlägg
15 november 2009
Trådstartare
Tackar så ödmjukast för alla hejjarop smile de är verkligen uppskattade.

Pga ombyggnationer av garaget och ett ommodellerat uterum så har det blivit en prioriteringsfråga vad man skulle göra. men inom kort , låt oss säga ca 2-3 veckor så kommer jag vara igång igen på fullt allvar. med 3-4 timmarper dag ute i verkstaden. Vissa av delarna är redan skickade tillpulverlackering. så kommande updates kommer att bli trevliga wink . hur är det ; de som väntar på något gott. väntar ......... alltid för länge.

Sköt om er, allihopa. och sätt inte vinkelslipen i benet. (jo, jag har gjort det: men sånt läker snabbt ) Ciao

49 Inlägg
22 februari 2010
Trådstartare
Jag har drabbats av malignt melanom (hudcancer) så dessvärre så står det helt still i garaget. Men motorn är nu renoverad och klar. Och karossen har primer på som är slipad och redo för färgen.

Får se när och OM jag blir frisk.

Ha det bra alla. Och tack för visat intresse i denna tråden

Herr
1 722 Inlägg
22 februari 2010
Krya på dej!!!

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Med lem
768 Inlägg
22 februari 2010
Aj tusan sad Hoppas de löser sig! /Robin

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!

44 Inlägg
8 november 2011
Jag har precis läste genom tråden, mycket intressant! Hur är det med dig och hur ser planerna ut för bilen? Hade gärna sett en fortsättning på det men givetvis ska man sätta hälsan främst i alla lägen! Mycket bra jobbat hittils i vilket fall som smile

1 433 Inlägg
8 november 2011
Hoppas verkligen att det har gått åt det positiva hållet!

Sök