3312
Sök

Bra framsystem UTAN STEG!

719 Inlägg
3 oktober 2005
Trådstartare
Letar efter ett framsystem som låter rent och med bra bas utårgivning! Det ska drivas utan steg så behöver inte dra fram alla värsting grejer som man måste ha ett steg för att kunna utnyttja!

Vill ha ett par lättdrivna högtalare som låter rent och fint! Funtar på DLS Classic eller reference men har aldrig hört dom med egna öron!

live free, die young.

859 Inlägg
3 oktober 2005
Jag tror ett par DLS Classichögtalare skulle göra dig nöjd. Fungerar helt ok med inbyggd effekt. Referenceserien är betydligt mer tungdrivna och "måste" ha steg tycker jag.
I vilket fall som helst tycker jag du skall se till att ha minst 2,5mm2 strömkablar från batteriet, det gör mycket, för bilens orginalkablar räcker inte långt.

Vad har du för CDspelare?

MVH Theo

136 Inlägg
3 oktober 2005
Håller med Theo, dls classic funkar utmärkt att driva med bara cd spelaren.

Mvh johan

5 Inlägg
3 oktober 2005
Jag har ett par Ininity REF 6500 CS 6,5" fram som jag driver direkt på huvudenheten och dom låter sjukt bra. Bättre än DLS MS6 som jag hade tidigare. Rekommenderas. Köpte dom på nardik.se som har grym service.

laddtrycks beroende
72 Inlägg
3 oktober 2005
ja har dls c36 framsystem.. de funkar fint men då sitter de på steg men hört dom ska funka fint utan steg

719 Inlägg
3 oktober 2005
Trådstartare
Theo skrev:
Jag tror ett par DLS Classichögtalare skulle göra dig nöjd. Fungerar helt ok med inbyggd effekt. Referenceserien är betydligt mer tungdrivna och "måste" ha steg tycker jag.
I vilket fall som helst tycker jag du skall se till att ha minst 2,5mm2 strömkablar från batteriet, det gör mycket, för bilens orginalkablar räcker inte långt.

Vad har du för CDspelare?

MVH Theo

Har en Clarion DB358RMP 4x50 watt max mofset

live free, die young.

719 Inlägg
3 oktober 2005
Trådstartare
Infinity verkar fint det med! Har kollat på runt på Nardik.se

Nån som vet nåt om dom olika magnat systemen?

live free, die young.

Sök