Venter på pakke fra KL racing, 12stk manifoldrør der er konede i den ene ende. Skal fræse manifoldflangerne så rørene passer i og så er det bare at svejse. Har brugt ventetiden til at konstruere avblåsningssiden færdig, har konstrueret det så det er standartrør der er brugt til det meste. Kommer bare til at blive lidt finjustering da der ikke er meget plads mellem karosse og motor. Systemet er lidt omvendt da det går nedefra og op i motorrummet, da turboerne kommer til at sidde bag forlygterne hvor filterkasserne engang havde plads.
Her lidt billeder af systemet, kommer flere når jeg er helt færdig med konstruktionen.
Næste project bliver forbroen, skrotter snekkestyrtøjet og monterer styrevæksel og servopumpe fra saab 9-5.
Jo, håber jeg kan hitta en gammel m5 låda der kan bygges lidt om....den tid den sorg:)
Det finns om inget annat en 850csi med en M-version av M70 kallad S70 och manuell låda. Den är inte vanlig, men du skulle kanske kunna hitta en sådan låda ändå? Intressant projekt!
Jeg kender godt til lådan i 850éren, men de er sjældent til salg og då koster dom kassen. Tror det bliver en gammal M5 låda eller noget lignende, det må tiden vise. Det varer et stykke tid inden jeg kommer til lådan:).
Ok, jo du har tiden på din sida och en M5-låda är inte klena saker precis.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Grymt projekt du startat på! Kul att du lagar till dina egna lösningar! Det fanns en projekttråd om en BMW V12 med dubbelturbo här tidigare, (tror det var här på garaget) dock har jag för mig att det var en E38 och inte en E32a, har du läst den tråden? Kan ju spara dig mkt tid om han löst vissa av problem du kommer möta på vägen.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Grymt projekt du startat på! Kul att du lagar till dina egna lösningar! Det fanns en projekttråd om en BMW V12 med dubbelturbo här tidigare, (tror det var här på garaget) dock har jag för mig att det var en E38 och inte en E32a, har du läst den tråden? Kan ju spara dig mkt tid om han löst vissa av problem du kommer möta på vägen.
Har fulgt deres project fra start til slut og håber de kommer igang igen, har prøvet at finde så mange vellykket M70 turboprojecter som muligt for at trække lidt på deres erfaringer. Desværre er der ikke så mange turboprojecter på M70 motoren, så jeg må nok tilegne mig egne erfaringer (forhåbentlig flest gode)
Får du till det här så skall jag döpa om dig till "den duktiga dansken" :-)
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
Älskar valet av bilen, älskar dina idéer! Ska helt klart följas, som någon skrev tidigare kanske en m5 låda passar ju, vad ska du köra för styrsystem? (kanske missat de)
Älskar valet av bilen, älskar dina idéer! Ska helt klart följas, som någon skrev tidigare kanske en m5 låda passar ju, vad ska du köra för styrsystem? (kanske missat de)
Det er planen at det hele skal styres at 2stk nira systemer.
Haha, jag blir så happy varje gång jag ser det här projektet surt att du gick tom för gas