3377
Sök

Bra första bil med lite styling?

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
20 november 2011
Citroen eller renault hade jag inte fått för mig att köpa själv! (bortsett från gamla clio 16v). Min mor är förälskad i citroen och har själv kört 5 olika bilar, den ena plastigare och vingligare än den andra. Den enda Citroen som är riktigt kul att köra är mors 2CV haha.

sry för OT men iaf. Golf mkIV eller en ruggigt fin MKIII med få mil på nacken är väl att tänka på?
även som sagt Audi a3/a4 b5.
Mest för att det är enkla bilar som håller och finns reservdelar i oändligheter.

84 Inlägg
20 november 2011
Trådstartare

2 046 Inlägg
20 november 2011
Stajl skrev:
Denna luskar jag lite på nu
http://www.blocket.se/goteborg/Audi_a3_ … 15&w=1

Denna bilen tkr jag ser mkt fin ut. Skulle satsa på denna. Verkar helt okej. smile perfekt förstabil wink

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.

84 Inlägg
20 november 2011
Trådstartare
mm, om det inte vore för att han jag ringde bor i angered, pratade knappt svenska, och verkade helt nerrökt när jag ringde.. skippar nog den sad

2 046 Inlägg
20 november 2011
Stajl skrev:
mm, om det inte vore för att han jag ringde bor i angered, pratade knappt svenska, och verkade helt nerrökt när jag ringde.. skippar nog den sad

Säkert stulen osså smile

84 Inlägg
20 november 2011
Trådstartare
Han verkar ju stå på den, om han inte uppger sig vara någon annan än den han är.. men nu har jag nog hittat min bil.. DOCK över budget!! argh.. Undra om hon drar ner den 10k? tongue http://www.blocket.se/goteborg/Audi_A3_ … 15&w=2

2 046 Inlägg
20 november 2011
Stajl skrev:
Han verkar ju stå på den, om han inte uppger sig vara någon annan än den han är.. men nu har jag nog hittat min bil.. DOCK över budget!! argh.. Undra om hon drar ner den 10k? tongue http://www.blocket.se/goteborg/Audi_A3_ … 15&w=2

Nä men kanske 5 lax.. Be din far om lite pengar.. Hitta på något och säg att han är delägare på bilen tills pengarna är tillbaks betalade wink annars otroligt fin bil.. Bara på med lite feta fälgar smile

84 Inlägg
20 november 2011
Trådstartare
Eller hur!.. Om jag hittat rätt så är det en 60+are som äger den.. Haha

2 046 Inlägg
20 november 2011
Stajl skrev:
Eller hur!.. Om jag hittat rätt så är det en 60+are som äger den.. Haha

De e ju bra att de e en gammal.. Då e den ju inte slutkörd.. Åk och å provkör den och sen ska du va jätte intresserad och ha pengar på sig.. Då ger hon nog lite billigare

84 Inlägg
20 november 2011
Trådstartare
Skickade ett meddelande o fråga hur mkt ner hon kan gå och att jag va jätte intresserad.. Vi får la se om hon svarar wink

2 046 Inlägg
20 november 2011
Stajl skrev:
Skickade ett meddelande o fråga hur mkt ner hon kan gå och att jag va jätte intresserad.. Vi får la se om hon svarar wink

Fan va gött.. Hopoas du får ett hrligt sms big_smile

Ubåtsingenjör
7 317 Inlägg
20 november 2011
den du länkade nu sist ser super fin ut !! Får hoppas hon kan tänka sig gå ner nu bara hehe !

En sak du ska tänka lite extra på när du provkör den, är kopplingens skick... gamla tanter gillar att slira koppling hehe

2 046 Inlägg
20 november 2011
CHEEVA skrev:
den du länkade nu sist ser super fin ut !! Får hoppas hon kan tänka sig gå ner nu bara hehe !

En sak du ska tänka lite extra på när du provkör den, är kopplingens skick... gamla tanter gillar att slira koppling hehe

Köpte mn gammla 520 e34a så slirade kopplingen som satan.. Gammal tant som haft bilen sen ny och endast servat bilen.. Ja ibland undrar man.. Men den hade inte många mil på nacken

2 046 Inlägg
20 november 2011
http://mobil.blocket.se/goteborg/Mitsub … 15&w=1
Otroligt fin bil med nästan inga mil på nacken. De är garanterat en bil jag rekomenderar dig. Sjukt snygg med fetare fälgar med smile

8 883 Inlägg
20 november 2011
Låser och ber trådskaparen återkomma med en tråd när han bestämt sig för en eller 2 bilmodeller, märken.
Tråden är mera en chatt och det tas bäst via andra kanaler än forumet.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök