har för mig att UK spotify är helt gratis att regga ett konto på och använda det genom svenska spotify servern . finna mer info på f-back om jag inte minns helt jävla fel
Spotify är gratis om man har ett free account, kostar 99kr/mån om man är premium användare. För att få ett free account måste man få en invite eller registrera sig via en utländsk proxy, vilket vi dock inte diskuterar i denna tråd.
Men vad gnäller ni över? 100kr i månaden och man har tillgång till all musik på Spotify? Kan köra det i bilen eller vart man nu vill men offline playlist etc etc..
Jasså? Jag lyssnar grymt mycket på all sorts musik och jag har då nästan aldrig varit med om att jag har letat efter en låt som inte finns på Spotify. Och vem fan vill lyssna på musik på tuben? Sämre kvalite får man leta efter!
Jasså? Jag lyssnar grymt mycket på all sorts musik och jag har då nästan aldrig varit med om att jag har letat efter en låt som inte finns på Spotify. Och vem fan vill lyssna på musik på tuben? Sämre kvalite får man leta efter!
DÅ är vi två och jag har aldrig varit med om att en låt jag vill lyssna på inte finns på tuben, dessutom kan man välja att ha HQ som standard och då är det inga problem med kvaliteten
Haha ÄNNU mer meningslöst och skriva "varför skriva i en två år gammal tråd" i en två år gammal tråd? Jag struntar väl helt och hållet i när tråden är gjord? Känner jag att jag vill skriva i en forumstråd så gör jag det, när tråden är skapad spelar väl ingen som helst roll?