3655
Sök

Pris för att tona rutor på Saab 9-5 + laga buckla i Huven

Servicerådgivare
715 Inlägg
4 februari 2007
Trådstartare
Var igång i helgen och försökte tona rutorna men märkte snabbt att jag inte skulle göra de smile blev inte så bra =/ 

Så tänkte lämna in de till nån .. och skulle då vilja veta vad ett bra pris e?
det e en Saab 9-5 Sedan så det e ju bakrutan och  bakdörrarna  så totlat 3 stora och 2 små rutor

Sen har jag fått en liten buckla i huven .. det ska gå och fixa utan att lacka om, e det någon härinne som vet någon som e duktiga på de`?
och ungefär vad de kostar ?
bucklan e stor som en 5 krona ungefär

mvh chrille_
Senast redigerat av chrille_ (4 februari 2007)

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

Thorssa
4 februari 2007
Skulle gissa att du får betala 2500-3000 för toningen, kanske lite mindre om du har tur. Kolla om det finns nån Cardent i närheten av dig för bucklan.

Servicerådgivare
715 Inlägg
4 februari 2007
Trådstartare
okey tack för svaren då smile

562 Inlägg
4 februari 2007
Thorssa skrev:
Skulle gissa att du får betala 2500-3000 för toningen, kanske lite mindre om du har tur. Kolla om det finns nån Cardent i närheten av dig för bucklan.

håller emd en polare gjorde det för 2,5k tror ja det va iaf inte mer än 3k...

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

845 Inlägg
4 februari 2007
jag får 5 rutor tonade för 2300;- här i öster sund och då får bilen stå på de företaget över natten!

Servicerådgivare
715 Inlägg
4 februari 2007
Trådstartare
okey tackar för svaren ska höra runt lite i trakterna..

saabtok
1 306 Inlägg
4 februari 2007
ringde  häromdagen till en som gör de  här uppe  och 3100 skulle ja  få bet  för 7 rutor  på min  tyckte ja var  hyffsat pris

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

46 Inlägg
4 februari 2007
Tycker du ska ta bort bakrutorna på bakdörrarna sedan är det bara att tona.Hur lätt som hellst.Sedan på bak rutan köper du en plexi skiva.Kapa till den sedan är det bara att tona det.Kostnad runt =700 kr.Gjorde det på min saab 9-5

Servicerådgivare
715 Inlägg
4 februari 2007
Trådstartare
SUNQAN skrev:
Tycker du ska ta bort bakrutorna på bakdörrarna sedan är det bara att tona.Hur lätt som hellst.Sedan på bak rutan köper du en plexi skiva.Kapa till den sedan är det bara att tona det.Kostnad runt =700 kr.Gjorde det på min saab 9-5

jau får se vad jag får för pris blir det ente alltför dyrt lämnar jag nog in de. .

mvh // chrille_

Sök