Ja, nu är det dags att bege sig ut i julhandels kaos i jakt på julklappar igen, och jag kan tänka mig att jag är nog inte ensam om att inte ha en enda aning om vad man ska köpa till sin flickvän/familj/vänner, så därför skapar jag denna tråd där vi kan be om julklappstips och passande rim
allmänt presentkort som funkar typ överallt..? borde ju funka för dom flesta syskon osv
angående flick/pojkvänner så skull ja ju säga att ett typ "utflyktsmål" brukar gå hem faktiskt..ta me din kära ut nånstans, åtminstone ett par mil bort och hyr en stuga eller nått liknande nånstans, kör skoter, fiska, "älska" , mys, lek kurragömma, lek skogsmulle, spana på ufon, få lite kvalitétstid me varann eller va man då förmodas hitta på..garanterat en bra julklapp
allmänt presentkort som funkar typ överallt..? borde ju funka för dom flesta syskon osv
angående flick/pojkvänner så skull ja ju säga att ett typ "utflyktsmål" brukar gå hem faktiskt..ta me din kära ut nånstans, åtminstone ett par mil bort och hyr en stuga eller nått liknande nånstans, kör skoter, fiska, "älska" , mys, lek kurragömma, lek skogsmulle, spana på ufon, få lite kvalitétstid me varann eller va man då förmodas hitta på..garanterat en bra julklapp
Hahaha, Nu var det ju syster min som är "estetar-feministen".
Jag har önskat mig en one piece Och jag är båda flickvän och mamma, hehe! Men som sagt, saker finns men det står helt stilla! Till killen (hoppas han inte läser detta nu) ska jag förmodligen köpa Need for Speed The Run.
Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.
Presentkort som någon skrev är ju ett bra tips. Shopping-runda till flickvän/pojkvän(?)
Jag tänkte köpa värmehandskar och värmestrumpor som drivs på batteri till min flickvän eftersom hon fryser mycket när hon är ute och rider sin häst! Sen hade jag även tänkt köpa något mer personligt till henne, fast det kan jag ju inte riktigt tipsa om eftersom det är något personligt.
För övrigt, så är ju inte bildelar till den bilintresserade helt fel!
Men gud va bra! Att köpa värme handskar och strumpor Men blir det inte knöligt för batterierna? Eller tänker ja fel? :p
Det finns ett flertal olika modeller, har tyvärr inte någon länk just nu... På vissa modeller sitter batteri"klumpen" fast på själva plagget medans på andra har sladdar.
Det finns även byxor, tröjor och liknande. Där emot så på vissa märken/modeller så behöver man ha tunnare handskar/strumpor under själva värmehandsken, vilket jag tyckte verkade jobbigt!?
Vet inte alls kvalitén på grejerna då det tog slut med tjejen samma dag som jag fick hem grejerna, så jag skickade tbx dom direkt! Men med tanke på priset (1000:- +) så känns det som att det skulle vara bra grejer!
ska köpa antingen en elektrisk filt att ha under bäddmadrassen eller en snugrug (tjock filt med ärmar) till sambon, då hon är mer frusen av sig än jag på vinterhalvåret, är säker på att något av dem kommer gå hem
Jag satsar på personliga presenter i år, tenntrådsarbeten i olika former. Det blir lite plånböcker,tofflor, armband och liknande i renskinn. Måste bara sätta mig och sy ihop allt...
Presentkort och upplevelser är ju alltid uppskattat.
Livet är som en burk jalapenos,
det som du äter idag kan bränna dig i arslet imorgon