2245
Sök

Saab 93 -99 Viggen/Aero kjolpaket?

457 Inlägg
6 december 2011
Så där, nu ligger det lite bilder på mitt fotoalbum. Orkar du titta genom ser du när jag bara hade Aero fronten, samt när jag hade allt utom kjolarna.

Har en förhöjd Viggen-vinge liggandes. Dock saknar den undervingen om du är intresserad?

Servicetekniker
160 Inlägg
6 december 2011
Ja fyra hundra styck kostar de inte här iafl.750kr per lock och man behöver ju fyra som sagt. Angående speedpartsfronten så är den väl byggd på en Aerofront från början

OG9-3 2.0T Sport Edition

241 Inlägg
6 december 2011
Trådstartare
Tackar smile Ja, Jag är ganska petig så dina bilder gjorde mycket. Kommer nog köpa fronten och vänta tills jag får tag i  baken och sedan montera.

Har du bild på vingen? Kanske är intresserad.

Saab forever wolf in sheeps clothing

457 Inlägg
6 december 2011
Har bilder inne på mitt fotogalleri, bland alla projekt bilder har du en bild på den vingen. Realcar vingen kallar jag den i kommentaren! smile

241 Inlägg
6 december 2011
Trådstartare
Putteliten: Hur hittade du det? Sökt som fan men inte hittat smile Jag ska ringa direkt efter jobbet imorgon. Stort tack!

9 117 Inlägg
6 december 2011
Iggge skrev:
Putteliten: Hur hittade du det? Sökt som fan men inte hittat smile Jag ska ringa direkt efter jobbet imorgon. Stort tack!

Sökte på SAAB Viggen helt enkelt. smile Hoppas han har grejerna kvar.

241 Inlägg
6 december 2011
Trådstartare
Aern skrev:
Har bilder inne på mitt fotogalleri, bland alla projekt bilder har du en bild på den vingen. Realcar vingen kallar jag den i kommentaren! smile

Hitta den smile Ja, Eventuellt kanske vi kan göra en affär om jag inte hittar någon komplett. Du lär väl säkert ha den liggandes en stund till så kan ju kontakta dig om det blir så att jag inte har någon tur i sökandet smile

241 Inlägg
6 december 2011
Trådstartare
Putteliten skrev:
Iggge skrev:

Jadu, Kanske jag som borde bli bättre att söka på internet då smile

9 117 Inlägg
6 december 2011
Iggge skrev:
Putteliten skrev:
Iggge skrev:

Jadu, Kanske jag som borde bli bättre att söka på internet då smile

Vet man bara vad man vill så är det inga svårigheter. wink
Finns front och bak + div annat på Ebay USA om du vill med.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=saa … m270.l1313

457 Inlägg
6 december 2011
Absolut. Hör av dig du. Den där får du för en billig slant! smile

241 Inlägg
7 december 2011
Trådstartare
Tackar alla för hjälpen smile Nu skall det nog ringas runt och införhandlas smile

9 117 Inlägg
241 Inlägg
7 december 2011
Trådstartare
Putteliten skrev:
Iggge skrev:
Tackar alla för hjälpen smile Nu skall det nog ringas runt och införhandlas smile

Berätta sen hur det går....

Absolut, Dock så har en tråkig sak hänt med bilen. Den ligger i Piteå på lagning eftersom den for i diket.
Har bilder jag kan ladda upp om ni är intresserade. Dock så håller den på att fixas just nu och skadorna blev inte alls stora. Avgassystemet sönder, Skyddsplåten fram fick några slag i sig och bakre spoilern är sönder.

EDIT: Bilder finns på min profil
Senast redigerat av Iggge (8 december 2011)

457 Inlägg
9 december 2011
Aj fan, va trökigt. Men se detta som en chans att eventuellt kunna förhandla till en Aero/Viggen stötis. Prova flörta med verkstaden som ska laga bilen om du får lägga mellanskillnaden från din standard till Aero/Viggen.

Givetvis så får du nog lyfta luren och även flörta vid ditt försäkringsbolag... Det värsta du kan få är ett "NEJ!"

9 117 Inlägg
9 december 2011
Aern skrev:
Aj fan, va trökigt. Men se detta som en chans att eventuellt kunna förhandla till en Aero/Viggen stötis. Prova flörta med verkstaden som ska laga bilen om du får lägga mellanskillnaden från din standard till Aero/Viggen.

Givetvis så får du nog lyfta luren och även flörta vid ditt försäkringsbolag... Det värsta du kan få är ett "NEJ!"

Som sagt, tråkigt. Smidigast är nog att prata med verkstaden och lösa det på sidan av försäkringsärendet. Har själv gjort det 1 gång och det var inga problem.

241 Inlägg
9 december 2011
Trådstartare
Aern skrev:

Har redan gjort det, Men det fick jag inte eftersom det är svårt att få tag i. Men fick däremot trim till bilen smile

241 Inlägg
9 december 2011
Trådstartare
Putteliten skrev:
Aern skrev:

Som sagt, tråkigt. Smidigast är nog att prata med verkstaden och lösa det på sidan av försäkringsärendet. Har själv gjort det 1 gång och det var inga problem.

Ja, Det är precis det jag gjort. Bara man pratar lite så kommer man långt smile Tur att det inte blev stora skador på bilen smile

Sök