2276
Sök

Vem vet om lambo dörrar?

53 Inlägg
10 december 2011
Trådstartare
300zxtt skrev:
jag byggde egna lambo gångjärn och satt på en volvo -92 då var det ialf inga som helst problem att besikta bilen, så länge du inte ändra nått med låsningen på dörren så är det okej!!

Tyvärr de som min vän har köpt behöva att man ska tar bort de gamla dörr låsningar sad

Brains skrev:
Beror väl lite på om bilen är helfordonsgodkänd eller inte kan jag tänka mig.

Nej min vän. bilprovning klagar på det som jag hörde av de andra

Tack för hjälpen

53 Inlägg
10 december 2011
Trådstartare
tkd_rille skrev:
thescorpio84 skrev:
tkd_rille skrev:

Jo faktiskt. Räcker med trams då en bil är till för att transportera sig i ute på allmänna vägar. Vill man bygga om den så är de oftast för utställning och kan vara förlåtet.

Om det är så som du säger så skulle du inte vara har på denna hemsida, det är mesta bilar som är sport eller  stylad. Förr i tiden när de uppfann bilar var det då som du säger att bilen användas för (transportera) men det är inte nu längre. Och om det är som du säger så skulle inte alla bil tillverkare göra nya bilar eller nyare modell och skulle alla bilar likna varandra

jo faktiskt. Visst bilintresse på fina rena bilar utan trams. smile  Biltillverkare bygger inte trams utan förfinar oftast modellerna. Klart de ska se olika ut men med måtta.  Kan jämföras med människor, vissa har rosa hår vissa har original. Jag gillar original i toppskick wink

Alla har olika åsikter och olika smak.
Håller med dig om en sak, om bilen är gammal T.e.x mellan år 1950 till 1975 så är det original som gäller men inte bilar (sport bilar) från 90 tal tills nu så att styla de så blir de mycket finare än original

Sök