Hej alla. här kommer en projekt tråd på min bemmer. Lite kort om bilen finns nedan.
Saker som är gjort nu: Gula lampor fram fjäderbensstag Chipad, okänd effekt Aez Tycoon 17*8" G&M 60mm väghållningssats
Kommande Komplett M-tech 2 kit 5 Bultkonventering Coilovers E34 M5 kast stjärnor 17*8" och 17*9" bmw sport inredning om jag hittar någon annars blir det ett par recaro racing stolar Snygg bur Hella smoke fram lampor
Så här såg biilen utt när jag hade hämtat den
och här är en bild från föra sommaren, sitter ett gammalt kit från BBS på sidorna och bak men idag är det bort plockat för en mera clean look
och så här ser den utt idag inte så vacker med dessa fälgar kanske. och ena ögonlocken har ramlat av
Man blir ju lite sugen på att sätta tillbaka bbs plasten när man ser vad ni skriver:). men det blir och leta efter M-tech II grejor tycker det ser lite bättre ut.
Vad hände med fälgarna på första bilden? Dom var ju mkt ballare än fälgarna på dom andra bilderna..
dom finns kvar men dom sitter på min golf nu . har kollat på lite fälgar, blev lite sugen på brock b1,b2. blir att inhandla nån av dom modelerna senare.
Har monterat shortshift och byt alla oljor i bilen så i helgen ska det bli lite åka på mantorp.
annars har det ståt lite stil då jag hållit på med min andra bmw med turbo som jag lyckades få igång idag:D