2899
Sök

Konstant osäker på vad andra människor tycker

Muttley
19 december 2011
midnattssol skrev:
tkd_rille skrev:
Jag har mer de problemet när tjejer raggar på en, att jag inte tar och förstår deras hintar smile. Men jag är lika glad för det.

Det där problemet med att inte förstå tjejers hintar verkar vara ett väldigt utbrett problem bland de flesta killar...wink

Haha, jo de är väl så. Men hellre missa det än att få en bitter och sur tjej för man trodde att hon ragga på en eller hur ?

Klantig
16 Inlägg
19 december 2011
tkd_rille skrev:
midnattssol skrev:
tkd_rille skrev:
Jag har mer de problemet när tjejer raggar på en, att jag inte tar och förstår deras hintar smile. Men jag är lika glad för det.

Det där problemet med att inte förstå tjejers hintar verkar vara ett väldigt utbrett problem bland de flesta killar...wink

Haha, jo de är väl så. Men hellre missa det än att få en bitter och sur tjej för man trodde att hon ragga på en eller hur ?

Haha lika illa ungefär;)

Livet är som en burk jalapenos,
det som du äter idag kan bränna dig i arslet imorgon

Muttley
19 december 2011
midnattssol skrev:
tkd_rille skrev:
midnattssol skrev:

Haha lika illa ungefär;)

Ja kvinnor alltså smile.    Men de är inte lätt ibland och tolka människor, vilket verkar fallet för TS med så.

12 086 Inlägg
19 december 2011
Mattman skrev:
Det jag försöker säga är att jag inte bryr mig om vad andra tycker, hade jag gjort det hade jag inte vart som jag är. Men man måste ju kunna veta att någon är ens vän, eller fiende, det är just där det klämmer. Hur ska man veta att nån är ens vän och att man kan lita på dom?

Alla är vi olika men jag har typ 1 vän som jag litar på till 99%, sen kanske 4-5 som jag räknar med, sen 10-15 stycken som jag anser är mina vänner men som jag inte skulle lägga något större förtroende för.

För min del är det nog tiden som har gett mig mina uppfattningar och värderingar. Den och de jag känner mest för har jag känt länge.

Har du känt en person 5 år och träffats åtminstone 2-3 i månaden och inte vet vart du har hen så har du antagligen någon social störning eller så är det en dålig/oförutsägbar vän.

5 Inlägg
19 december 2011
endorfinslaven skrev:
Bry dig inte !
Kör din grej och de som hänger på är riktiga vänner håll i dom.
Resten skiter du totalt i !
Var snäll mot de som bemöter dig som du vill bli bemött så kommer ni respektera varandra.
Skitskallar ska behandlas därefter.

Jag vet att majoriteten av mänskligheten försöker anpassa sig.
Varför ?
Jaq har avancerat långt inom mina fritidsintressen och har ett hyfsat välbetalt jobb.
Kör samma stil rakt över....
Var dig själv skit i andra !
Var långsint och rakryggad stå för dina åsikter !
Kom ihåg dem som ifrågasätter dig och tror de är duktigare,, platta till dem vid tillfälle, och njut.
Krama och älska de du gillar !

Håller med helt och hållet.

När jag läser vad alla skriver så ser jag det som en social prestationsångest. Bara o försöka tänka på annat än vad folk tycker. Sysselsätt dig när tankarna blir allt för påträngande. Det lättaste i livet är att bara handla på magkänsla och sen får folk tycka därefter och då dras de människorna till dig som du passar bäst med. De där med en "måttstock" för när en människa är en vän är mycket svårt. Har en kompis som jag sällan hör av men när vi pratar känns det som om det var igår vi sågs senast (när det egentligen var 6 mån-1 år sen)

671 Inlägg
20 december 2011
tkd_rille skrev:
Rätt lätt och veta om de bryr sig om dig.  Låt bli att höra av dig ett tag, undrar de var du tagit vägen och varför du inte hört av dig så vet du att de haft dig i tankarna. 

När det väl uppdagas för en själv pga man e så trög så skäms man,,,, varför trillar inte slanten ner.
Jag hade samma problem i mina yngre dagar som singel...
Lite självupptagen men inte otrevlig..
Man har llte mkt på gång och ser inte vad som händer med människor runtikring en.

Sök