sleppy skrev:
Funkiee skrev:
sleppy skrev:
Jaha det tycker du ? Men om ja nu haft dessa märken och dom bara krånglat för mig, då får jag allså inte tycka illa om dessa märken med andra ord ? Men okej, förlåt, jag ÄLSKAR saab av hela mitt hjärta, dom bara krånglar men jag älskar dom ändå,
Vakna upp istället, jag antar du inte gillar alla bilmärken heller, alla tycker vi olika, men det förstår du dig väl inte på ännu.
Så det är nog mer du som är pinsam som tar åt dig av vad jag personligen tycker. inte fan tar jag åt mig när folk skriver blabla om volvo hela tiden, fast det är den bilen jag kör till större del.
Hallå... väx upp nu, bara för en saabägare skriver och konstaterar fakta så behöver du väl inte sjunka och bli som ett litet barn?
Vissa får problem som andra inte får med sina bilar... Har aldrig haft problem med mina saabar medans jag fick såspumpsras på 740'n när jag tankade den... Kunde lika gärna hänt på saaben liksom, eller hur? ingen bil är perfekt. Dock finns det ju olika prisklasser o kvalitér på bilar från olika länder såklart.
Sjunka och bli som ett litet barn ? Fan snackar du om.
Som jag har skrivit innan i tråden, ALLA bilar krånglar, spelar absolut ingen roll vad det är för märke eller årsmodell, allt krånglar.
Och jag har haft problem med alla mina saabar, därav gillar jag inte märket längre för jag är trött på dom, OK ?
Hur vore det om alla tyckte likadant ? jo åt helvete helt enkelt.
Blir bara trött på folk som tar åt sig när någon råkar nämna vad dom tycker & tänker, säkert hälften av medlemmarna på garaget skriver skit om olika bil modeller, varför ska man ta åt sig ? Det är trots allt ett fritt land.
Orkar inte bry mig ens, kommer bara bli en lång konversation,
Så tack & hej för mig.
Tråden handlade från början om barnsligheten i att slå sönder bilar. Hand i hand med det går de åsikter du tidigare skrev , dvs beteendet i sig är ok så länge det gäller vissa märken. Personligen tycker jag bara att det känns så jävla löjligt och hela diskussionen har urartat till vilka bilar som är ok att slå sönder och vilka bilar som minsann är bäst i världen och aldrig pajar, tillika aldrig får/kan eller bör skrotas.
Om bilen är bortom räddning, dvs helt död, så skiter väl jag i om det är en 740 eller 900 man drar en slägga genom rutan på!
Jag menar kom igen, här är ännu en tråd som nedsänks till pajkastning istället för att handla om ämnet TS ville diskutera. Så LÅG NIVÅ att det igår blev dagens garv - ja, jag garvade.
Just ´cause you ain´t paranoid, don´t mean they ain´t out to get you - Steve Earle