3368
Sök

Garageplats sökes runt Göteborgs området

8 Inlägg
6 september 2011
Trådstartare
Hej mitt namn är Anton! Letar nu efter en garageplats runt Göteborg även Partille/ Lerum. Håller på med en Volvo 144 med cheva 305. Tanken är att vara där på kvällar och lediga helger, är en glad och utåtriktad person som är lätt att ha att göra med. Går gärna ihop med några och delar om det finns möjlighet till detta. Har en satt 1500 som gräns i månadshyra.

MVH /Anton
Senast redigerat av anton_142 (16 september 2011)

2 Inlägg
7 september 2011
Säger detsamma, söker med en garage plats, letat över allt men allt är upptaget hmm

8 Inlägg
9 september 2011
Trådstartare
Ja det verkar vara ont om det, du får gärna höra av dig om du hittar nått i trakterna!

2 Inlägg
10 september 2011
Ja det gör jag ! smile

Dorifto King Peedi Balerado
386 Inlägg
10 september 2011
Vi evolution garage har en plats ledig, 2200 kr men det är mycket som spelar in i det priset. ÄR du intresserad? pma mig så tar vi det därifrån eller besök oss på http://www.evolutiongarage.se/ och under forums delen, Backa bergö.

Mvh Peder Daily Fresh & Evolution Garage

Peder DailyFresh

8 Inlägg
11 september 2011
Trådstartare
alpiina: Gött det!
peder: Det låter grymt intressant, men är ju priset som är lite förmycket för min ekonomi. Men tack för visat intresse!

Mvh /Anton

8 Inlägg
21 september 2011
Trådstartare
Skriver igen då jag inte fått tag på någon plats ännu, hör gärna om ni vet någon eller har plats själva i erat garage!

Mvh /Anton

287 Inlägg
8 december 2011
Jag är en kille på 23år som gärna också delar lokal med andra då jag letat ihärdigt och länge utan framgång!..

76 Inlägg
21 december 2011
Misstänker att Varberg är lite för långt bort?

Sök