Kommer mer med Audin i Veckan/Helgen!! Bakspoilern och sidokjolarna skall provmonteras samt en ny slutdämpare skall på. 19" Rs4 fälgarna kommer även få däck och sen skall dom på bilen.Det blir även lite enklare ljudinstallation. ( Färdig Mds låda med 2 X-Max 10" , Gp800 steg och kabeldragning.... :-) ) Kanske inte det bästa delarna i världen men det funkar för att fylla upp med mer bas! Det låg på hyllan och skräpade och då kan det lika gärna hamna i bilen!
Körde själv lastbil innan. Det är inte helt fel det!
Fränt hade aldrig kunat gissa du kört lastbil mend ete sant det funkar:P
S70n såg väl bra ut, men hur ni tänkte när ni valde färg på framrutestreamer och att ha kvar den mega-antennen vet jag inte.
Va e de första du lägger märke till när du ser bilen? Jo en lysande framrutestreamer och ser vad det står på den.. och vips, så gick reklambudskapet hem. Sen kan man ju såklart diskutera om det är snygg eller ej..
S70n såg väl bra ut, men hur ni tänkte när ni valde färg på framrutestreamer och att ha kvar den mega-antennen vet jag inte.
Va e de första du lägger märke till när du ser bilen? Jo en lysande framrutestreamer och ser vad det står på den.. och vips, så gick reklambudskapet hem. Sen kan man ju såklart diskutera om det är snygg eller ej..
Tack vare de två sakerna tycker jag att bilen rentutav är ful. Alltså har Realcar gjort en bil jag tycker är ful. Så nejtack till Realcar isåfall.