2734
Sök

sista vintern..

jopp
145 Inlägg
8 februari 2007
Trådstartare
nu får det vara nog fan.. orkar inte med att sitta i audin å frysa längre! till nästa vinter blir det en volvo 740 med riktig värme i! så kan man bygga lite seriösare på audin när man inte behöver den varje dag!

var bara tvungen å få ur mig det! smile tack å adjö smile

jomenvisst

svetsare
119 Inlägg
8 februari 2007
Ja det är rätt ,köp en redig bil.
finns nog inten som slår volvo 740 m.f.l mod på värmen...

Det fins bara ett riktigt bra bilmärke.
gissa!!!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
8 februari 2007
Haha när jag såg rubriken tänkte jag: -Nej! inte en till såndär jävla tråd om klimatet" tongue

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

380 Inlägg
8 februari 2007
Mäki skrev:
Haha när jag såg rubriken tänkte jag: -Nej! inte en till såndär jävla tråd om klimatet" tongue

Haha ja precis vad ja oxå tänkte,börjar bli trött på allt klimat-tjat.

464 Inlägg
8 februari 2007
vet inte om jag håller med om att inget klår volvos värme. Åkte med en kompis en kväll då det var 20- ute å vi va nästan tvungen att öpnna fönstren i hans passat för att det var för varmt. Han hade tydligen nå fel med regkagen för värmen så det gick inte ha annat än full värme på högsta hastighet. I temperature med ca 10- å varmare så var det öppna fönster som gällde.

I övrig så tycker jag volvo har riktigt bra bilar å värmen går inte klaga på.

DFFL
9 020 Inlägg
8 februari 2007
Har inga problem med värmen på min audi.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

12 086 Inlägg
8 februari 2007
De är rätt!

jopp
145 Inlägg
8 februari 2007
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Har inga problem med värmen på min audi.

din e ju lite nyare å så.. å sen har jag inte ens röv-värme i min eftersom det e en import...

jomenvisst

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
8 februari 2007
Jag har inte heller några problem med min smile Å min e import så rövvärmen har jag inte heller. Men de gör inte så mycket wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sök