2990
Sök

x3mseller

674 Inlägg
9 februari 2007
Trådstartare
nu börjar jag bli lite trött på x3mseller... fick hem ett nytt slutsteg igår pga reklamation.
självklart funka inte det nya steget heller!
dessutom fick jag vänta på steget i 2veckor

nån mer som har dåliga/bra erfarenheter av x3mseller?

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.

1 418 Inlägg
9 februari 2007
dåligt företag med ännu sämre produkter....

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

5 Inlägg
9 februari 2007
nee jag tycker att dom är bra har köpt mitt slutsteg där funkar hur bra som helst! bra leveranser har även köpt min kablar därifrån tongue

1 631 Inlägg
9 februari 2007
vaughn skrev:
nu börjar jag bli lite trött på x3mseller... fick hem ett nytt slutsteg igår pga reklamation. självklart funka inte det nya steget heller!

Är du säker på att det nya steget verkligen är trasigt? Om två steg inte funkar i din bil så ligger kanske felet nån annanstans....?

// Gurra
BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX
Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.

674 Inlägg
9 februari 2007
Trådstartare
gurenius skrev:
vaughn skrev:
nu börjar jag bli lite trött på x3mseller... fick hem ett nytt slutsteg igår pga reklamation. självklart funka inte det nya steget heller!

Är du säker på att det nya steget verkligen är trasigt? Om två steg inte funkar i din bil så ligger kanske felet nån annanstans....?

jag har ett annat steg nu som funkar utmärkt... brormin har hjälp mej att kolla alla kablar, basarna och vi provade även med annan stereo... så det är garanterat steget

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.

Sök