3088
Sök

Säkring till takluckan mercedes w211

12 Inlägg
16 januari 2012
Trådstartare
tjena
Har precis bytat batteri på bilen då märkte jag att ett par säkringar har pajat har hittat alla förutom till takluckan där e säkringar i bagageluckan under motorhuvet har letat över allt men har feta problem att hitta den, bilen är en mercedes E 500 w211

83 Inlägg
17 januari 2012
Den säkringen sitter i säkringsboxen bakom kontakten man ändrar ljusinställningarna för strålkastarna med, precis till vänster om ratten. Om du öppnar förardörren och tar loss panelen på sidan kommer du åt där.

12 Inlägg
17 januari 2012
Trådstartare
Engkan skrev:
Den säkringen sitter i säkringsboxen bakom kontakten man ändrar ljusinställningarna för strålkastarna med, precis till vänster om ratten. Om du öppnar förardörren och tar loss panelen på sidan kommer du åt där.

Tjena jag lämnar in bilen imon på Mercedes orkar inte leta mer haha får se vad dem säger imon

83 Inlägg
18 januari 2012
emir_R skrev:
Engkan skrev:

Tjena jag lämnar in bilen imon på Mercedes orkar inte leta mer haha får se vad dem säger imon

Okej haha. Ja man kan bli galen på sånt här i längden.

Sök