3457
Sök

Vilket är det absulut sämsta bilmärket?

One Man Clan
4 287 Inlägg
11 februari 2007
Team-Adolfsson skrev:
Xuri skrev:
bonnen skrev:

det finns en personbil som gått 400k jo en gammal mb w124 taxi körd till 300k
sedan privat ägd
det ända som inte höll så bra var karossen på den då det blev mycket rost äten

Du bonnen jag tycker de luktar konstigt om dig...de ända som är bytt på 70k mil är diesel pumpen ? jag tvivlar starkt på att alla leder och bussningar går så långt ...

är bilen lungt körd och servad regelbundet vf skulle dom inte göra

Leder och bussningar e slitage grejer ..gummi åldras ... Och ledkulor slits eller rostar/går torrt och plasten osv i dom slits upp och glapp uppstår ..sen har vi ju kullager också ..den som kan bevis att han inte bytt hjullager eller dyligt på 70 tusen mil han får gärna höra av sig då jag tvivlar på att de finns någon bil som man inte gjort detta på

Stålmannen
465 Inlägg
11 februari 2007
Jag har för mig att jag hört nåt om att Lada ska vara världens mest feldrabbade bil? Jag har ingen fakta på det, så ni får rätta mig om jag har fel. Själv tycker jag att lador har en viss charm. smile

Large Cap
1 816 Inlägg
11 februari 2007
Lada är väl inte mycket att hurra över.

Skogs Arbetare
413 Inlägg
11 februari 2007
Saab suger, speciellt dom innan -05. hade en 98, bara massa fel, och alla andra som jag känner som hade samma fel och nyckel placeringen är den mest idiotiska, ne det ska vara Opel eller renault trafic.

Go For It!!

Smålänning
7 883 Inlägg
11 februari 2007
Varför allt tjat om att lada inte är bra? Bara för att den är rysk så behöver den inte vara dålig!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

457 Inlägg
11 februari 2007
Vilket pucko säger att Saab är en dålig bil??? Du har nog inte setat i många bilar du inte! Det stämmer med att dom hjälpte Lancia smile

Maizer skrev:
twin_cam skrev:
Maizer skrev:
Jag tror nog bara Lancia Och Ferrari är bilar att ha, de har ungefär samma klass.. nej kanske inte.. haha big_smile Men sämsta skitbil måste va saab

Delta Integrale... Va inte det under tiden ihop med saab? Saab gjorde, vad jag har hört, en rad förbättringar på den modellen under 80-talet. Saab-Lancia 600, låter det bekant?

Du måste vara glad som har en av dom fränaste bilarna som någonsin tillverkats wink

Saab-Lancia 600 gjordes på 70-talet. Utseendet är väldigt likt i profil. Men är inte samma bil i närheten:) Jaao jag är glad som fan hehe smile

Är man klar 2019? Bäsa 30-års presenten!

499 Inlägg
11 februari 2007
Sämsta bilmärke är enligt mig Opel. Har alltid haft svårt för de bilarna. Tycker alla är fula och rostar gör de.. Det gör iofs Mercedes rätt bra med...

Vad är meningen med den här tråden? Jag gillar inte Opel, någon med en Opel blir förnärmad av mitt utalande, säger att Volvo och BMW är skit, då svarar någon med en BMW att Opel minsann inte är något bra och kriget är i full gång.. Alla tycker olika och ingen är beredd att ge med sig för den andras åsikt? Tråden kommer aldrig att tillföra något till någon?

"Arguing on the Internet is like running in Paralympics, even if you win, you are still handicapped"

1 277 Inlägg
11 februari 2007
Hellquist skrev:
Sämsta bilmärke är enligt mig Opel. Har alltid haft svårt för de bilarna. Tycker alla är fula och rostar gör de.. Det gör iofs Mercedes rätt bra med...

Vad är meningen med den här tråden? Jag gillar inte Opel, någon med en Opel blir förnärmad av mitt utalande, säger att Volvo och BMW är skit, då svarar någon med en BMW att Opel minsann inte är något bra och kriget är i full gång.. Alla tycker olika och ingen är beredd att ge med sig för den andras åsikt? Tråden kommer aldrig att tillföra något till någon?

"Arguing on the Internet is like running in Paralympics, even if you win, you are still handicapped"

Håller med om ALLT i minsta detalj som du skrivit!

420 Inlägg
11 februari 2007
Team-Adolfsson skrev:
Tummes skrev:
Ford - äldre och nya - jätte gammla kan inte svara på
Opel - äldre - nya kan inte svara på - jätte gammla kan inte svara på

Ni som skriver att inte sverige kan bygga saker hur kommer det sig att vi har så många grejer som kommer från sverige här är några ex

Scania
Volvo
Volvo Lastvagnar
Saab
Husqvarna
Ericsson
Koenigsegg
Indigo
Primusköket
Elektrolux
sfäriska kullagret
Tetra Pak
Ikea
Skiftnyckeln
Rörtången
Säkerhetständstickan
Astrid Lindgren

Finns mycket mera men som sakt SVENSKAR KAN INTE HAHAHAHA

SVENSKAR KAN !!!!

å du tror inte jag menar bilar och hur populär är Koenigsegg på en skala finns ju inga i sverige förutom en krockad xd vad jag vet

Hur populär är Koenidsegg?? Vilken fråga! De e fan Sveriges snabbaste serietillverkade bil! Ne jag tror inte alls den är populär, nedå varför skulle den vara de?!

5 Inlägg
11 februari 2007
jag tror meningen med denna tråden var att volvo och saab kisarna skall starta krig med varandra =P

252 Inlägg
12 februari 2007
Man får nog enas om olika årsmodeller och serier är olika.
De sista bilarna i en serie är ju oftast bättre mednas de första har barnsjukdommar.

Etta i rostligan Ohotad: Sopel kasset årsmodellerna runt 90
Går billigt som stryk dock så det drar upp betyget lite.
Andraplats: Saab 900, (bägge serierna.)
I stort sett alla märken har ju minst ett bottenapp.

Sedan har jag ju min ytterst privata uppfattning om Ferarri och annat pizzaaktigt.

//Janne

48 Inlägg
12 februari 2007
Daihasu är väl inte mycket att hurra över. Men dom är billiga att köpa nu.

Dom äldre lever på organ ifrån dom yngre som de äldre har kört ihjäl.

Sök