Vad jag har förstått efter lite läsning samt nått program på burken så kan det var skadligt för spsien och i västa fall leda till att den skär(bilar som ej blvit konverterade alltså). Samt är det väl bara tillåtet än sålänge att konvertera bilar av årsmodell före 88?.Rätta mig om jag har fel. Att blanda i lite etanol i tanken må väl va hänt men 50% tycker iaf jag låter mycket...Det är upp till var och en. Däremot hanterar ju olika bilar säkerligen etanolen på olika bra sätt men lite slöare bil verkar vara en märkbar bieffekt.
Slår vad om att när alla konverterat sina bilar så stiger etanolen o hamnar på samma prisnivå som bensinen hehe...men ur moljösynpunkt är det ju såklart en förbättring.
Senast redigerat av Janken (12 september 2005)
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"