2273
Sök

Efterlyst Volvo 740 GRÅ -88, Stulen i Örebro.

235 Inlägg
30 januari 2012
Trådstartare
Jag efterlyser min volvo 740 -88. Den är grå och bil har haj-tänder som målat på skärm o förarebil och har reg
nr NCZ 807. Upptäckte att den var borta då jag skulle iväg till jobbet imorse 30/1. Sist jag såg bil igår kl 23.00 ungefär.

Är mycket tacksamma om nåt har sett volvo eller hört om en liknade bil med målat haj-tänder på föraredörr någonstans. Hör av er då PM mig eller SMS mig 0735030492 Det måste vara lätt att bli sedd.

Håll gärna ers ögon smile

/ Christoffer

Bmw, när du älskar att köra!

SÄNK MER!
389 Inlägg
30 januari 2012
var i örebro befann den sig innan den blev stulen?

Ska självklart hålla ögonen öppna smile

4 Inlägg
30 januari 2012
trist! man kan ej kika efter bilen när jag är i sundsvall...

Fri fart för ett fritt folk!
14 106 Inlägg
30 januari 2012
håller koll på väster och kring garphyttan vintrosa och däromkring cirkulerar där hela dagarna
men inte sätt någon idag
även om jag inte visste om det då så lär man väll minnas den om den har hajtänder målade på sidan =/

Kör fort så hinner inget hända...

235 Inlägg
30 januari 2012
Trådstartare
dahlens skrev:
var i örebro befann den sig innan den blev stulen?

Ska självklart hålla ögonen öppna smile

Vill börja med att tacka er som håller ögon smile!

Ja bil befann sig i Restalundsvägen vid behrn arena på baksida.

"Unloaded"
1 557 Inlägg
31 januari 2012
Wtf, vem FAN lägger ork och tid på att stjäla en 740? No offense mot 740;n utan menar att den liksom inte har något värde i varken delar eller som hel bil? Förmodligen några jävla snorungar som joyride:ar, håller tummarna för att bilen hittas hel och att de som stal den blir tagna.

"When innovation meets passion!"

235 Inlägg
31 januari 2012
Trådstartare
Lozinmust skrev:
Wtf, vem FAN lägger ork och tid på att stjäla en 740? No offense mot 740;n utan menar att den liksom inte har något värde i varken delar eller som hel bil? Förmodligen några jävla snorungar som joyride:ar, håller tummarna för att bilen hittas hel och att de som stal den blir tagna.

Ja som riskerar mycket för en gammal ful bil? Jag vill att bilen ska bli upphittade för jag har några viktig saker i bilen som betyder mig mycket. Men får knappt det ändå om bilen är stulen nu..

-->*Persson*<--
287 Inlägg
31 januari 2012
Kolla ånnaboda/ kilsbergen, där kryllar det av vrak från gamla stulna bilar. vet många som har hittat sina bilar där uppe

"Drive It Like You Hate It"

235 Inlägg
31 januari 2012
Trådstartare
PerssonTheKung skrev:
Kolla ånnaboda/ kilsbergen, där kryllar det av vrak från gamla stulna bilar. vet många som har hittat sina bilar där uppe

Där är nåt.. Tack för tipset, får väl åka lite o kika om jag har gött med tid. Annars var exakt plats i ånnaboda/ kilsbergen vet du? hmm

-->*Persson*<--
287 Inlägg
31 januari 2012
Mrfleur skrev:
PerssonTheKung skrev:

Där är nåt.. Tack för tipset, får väl åka lite o kika om jag har gött med tid. Annars var exakt plats i ånnaboda/ kilsbergen vet du? hmm

södra backen vid resturangen eller om man fortsätter förbi södra backen mot villingsbergs sjutfält. de finns massa små vägar där, som slutar i endplatser

14 106 Inlägg
31 januari 2012
PerssonTheKung skrev:
Mrfleur skrev:
PerssonTheKung skrev:

södra backen vid resturangen eller om man fortsätter förbi södra backen mot villingsbergs sjutfält. de finns massa små vägar där, som slutar i endplatser

gps är bra att ha där uppe så man inte kör bort sig

är rejält stort där uppe
brukar åka runt där förr när jag jobbade i garphyttan hela dagarna och behövde slå ihjäl ett par timmar

åker runt på dom mesta grusvägarna mellan örebro och garphyttan varje dag
men inte sätt den ännu

enda 740 jag sätt var en blå söndersänkt sak som hoppade fram
väghållning som en smörklick i en het stekpanna såg den ut att ha smile

-->*Persson*<--
287 Inlägg
31 januari 2012

då kan det vara vilken som hälst

14 106 Inlägg
1 februari 2012
PerssonTheKung skrev:

då kan det vara vilken som hälst

min hoppar inte fram....

har inte bilen dykt upp ännu?

iallfall inte sätt något idag heller

ska snurra lite på fredag på några ställen
när jag har lite dö tid att slå ihjäl i garphyttan trakten

235 Inlägg
1 februari 2012
Trådstartare
Hah min är inte söndersänkt men bilen är kapad 2 varv iallfall, lagom sänkt.

Nej bilen har inte dykt upp, varken hört eller sett nåt hmm fick även en tips om en svart rollad 745
som brukar göra lite skumt grej här omkring i Örebro?

9 Inlägg
2 februari 2012
min 945a vart stulen vid viking pizzerian som ligger vid behrn arena den vart stulen i oktober 2011 och dom hittade den vid alnängsbadet om du vet vart det ligger? håller självklart ögonen öppna smile

Sök