Jag kör med dubbla krängare bak på min, funkar riktigt bra. Jag märker tydligast skillnad på att den inte känns så "gungig" i bakvagnen i kurvor i högre hastighet, sen även så upplever jag den mkt stabilare när man sladdar..
Vet inte om det gör nåt speciellt att man just monterar dubbla, mer än att det blir en kraftig uppgradering. Finns ju iaf 16, 19mm originalkrängningshämmare och 25mm bak från amerikanska IPD.
Själv har jag stegat upp från 16 till 19 (+99% styvhet) och sedan till 25 (+200%, +496% totalt) bak på min 740 och det har märkts ganska stor skillnad Mellan 16 och 19-uppgraderingen så gjorde jag ingen förändring fram samtidigt som spelade in så det var skoj.
Jag kör med dubbla krängare bak på min, funkar riktigt bra. Jag märker tydligast skillnad på att den inte känns så "gungig" i bakvagnen i kurvor i högre hastighet, sen även så upplever jag den mkt stabilare när man sladdar..
har hat 17/19 på min 940 turbo är nästan grattis å funka med allt säkerhet lite bra som dyra järn spätt från xtrem.se å så vidare, ska även ha det på mitt projet på min 940 t5 å där prata vi 100.000 projekt så det snållas inte med grejer med jag priotera att det funka lite bra som att köpa det där för några tusen lappar något måsta man ju snåla på
har hat 17/19 på min 940 turbo är nästan grattis å funka med allt säkerhet lite bra som dyra järn spätt från xtrem.se å så vidare, ska även ha det på mitt projet på min 940 t5 å där prata vi 100.000 projekt så det snållas inte med grejer med jag priotera att det funka lite bra som att köpa det där för några tusen lappar något måsta man ju snåla på