3251
Sök

Hur känns det att komma hem full efter en fest dag??

Slav
1 454 Inlägg
18 februari 2007
Dom senaste veckorna har ja inte ens kommit hem från festandet förrän dagen efter, oftast har det varit vardag (VM i Åre ju!) så de e direkt till skolan som gäller, eller så har man vaknat upp skitfull och funderat var man e.. Sen fortsatt direkt big_smile men annars så e de väl om man har sån tur så (ex) flickvännen ligger på rygg när man pallrat sej hem, hihi. men mat brukar väl vara prio 1. sen sängen/datorn

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

727 Inlägg
18 februari 2007
ÄTA å sen lite musik kanske, Nu kommer ja från krogen nykter, började jobba på en nattklubb ikväll tongue så nu kanske de inte blir så mycke festande längre, mer tid i garaget å slippa va bakis dan efter big_smile

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
18 februari 2007
ja de brukar oftast bli sängen som gäller... brukar inte bli fyllehungrig jag så därför behöver jag ingen mat tongue men brukar va trött eftersom man brukar supa fram till 5-6 tiden på mornarna (stavas?) sen så vaknar man upp efter nåra timmar sömn med lite lätt huvud verk men de är allt, en alvedon när man vaknar så mår man prima fint, brukar INTE må illa eller nått liknade dagen efter

men har jag varit på krogen till exempel då sover jag jämt hos en polare eftersom jag har ca 3 mil in till stan smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök