3556
Sök

Inför: Östhammar Street Meet - 21 april

357 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
Den 21/4 välkomnar vi alla igen till en härlig bilträff i Östhammar!

Var: Coop Extra parkeringen (Energivägen 2, 742 34, Östhammar)
Tid: Börjar 21:00, slutar när du själv tycker så.

Alla bilar är välkomna!
Ta med alla era polare ju mer folk desto roligare!

Anordnare: AntonEriksson och Sumpis

De som vill busa får åka därifrån då INGET sladdande sker på parkeringen i närheten av andra bilar. Ingen alkohol tas med, då det ej hör hemma på bilträffar!!

Tråd på Facebook: http://www.facebook.com/events/356905371010620/

282 Inlägg
12 mars 2012
Jag och min tjej kommer! smile

Kolla gärna in http://www.garaget.org/starcrew
Har även en projekt tråd ni kan följa :)

Utlandsboende
37 Inlägg
12 mars 2012
Spännande, är en bit från rättvik men skulle vara kul att titta på din fina galant wink

357 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
Jimmi88 skrev:
Spännande, är en bit från rättvik men skulle vara kul att titta på din fina galant wink

Det skulle ju va kul om du kom ner hit på träffen så kan vi ta lite bilder på galanterna wink

Utlandsboende
37 Inlägg
12 mars 2012
AntonEriksson skrev:
Jimmi88 skrev:

Det skulle ju va kul om du kom ner hit på träffen så kan vi ta lite bilder på galanterna wink

Ohhh!! Låter som en superb idé!!! nästa så att jag spikar direkt att jag kommer faktiskt!!!

357 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
Jimmi88 skrev:
AntonEriksson skrev:
Jimmi88 skrev:

Ohhh!! Låter som en superb idé!!! nästa så att jag spikar direkt att jag kommer faktiskt!!!

Vore grymt kul! smile

12 Inlägg
13 mars 2012
Jovars ska försöka hinna klart med bilen satt den är duglig att visa upp wink Har ju endel inredning osv kvar att göra smile

357 Inlägg
13 mars 2012
Trådstartare
Eriksson_97 skrev:
Jovars ska försöka hinna klart med bilen satt den är duglig att visa upp wink Har ju endel inredning osv kvar att göra smile

Hoppas du hinner wink

12 Inlägg
13 mars 2012
AntonEriksson skrev:
Eriksson_97 skrev:

Hoppas du hinner wink

Full fart i garage ! smile

Sök