har beställt detta kit http://www.tradera.com/xenon-kit-h7-600 … _151037682 men då är frågan, ska de sitta i reflektor eller användas med lins? är kass när det gäller lysen, och google har inte hjälpt mig sista halvtimmen, ska nog köpa nya lycktor då mina är dåliga, men ska jag satsa på volvos klarglas original eller styling lycktorna som använder sig av lins? kör en c70 -98
Såna H7 du har beställt bör användas i lins alternativ endast helljus i reflektor. För att konvertara halvljuset på en c70 med reflektor ska H7R användas om man inte har styling lyktorna med lins
säg att jag skulle köpa h3 xenon 35w till dimljusen, de kvittar väl om det är "h3r" eller bara "h3"? då de sitter liten reflektor. är ju enbart ute efter "looken"
säg att jag skulle köpa h3 xenon 35w till dimljusen, de kvittar väl om det är "h3r" eller bara "h3"? då de sitter liten reflektor. är ju enbart ute efter "looken"
Om du nu inte har köpt än så är det ju enkelt att välja rätt lampa från början, eller hur!
Vi skiter i vad du är ute efter, jag vill inte ha dina bländande dimljus i fejset när vi möts på vägen!
man behöver ju inte få dimljusen bländande, bara att skruva ner dom en bit ju inte så svårt ju
ja, det är skitbra att rikta dom rätt ned i vägbanan, blir härligt att möta dig när det regnar/regnat och skymmningen börjar falla och få det satans ljuset speglat rätt upp i ansiktet. montera istället i rätt glödlampor så slipper du besväret samt ett gäng "elaka" mötande medtrafikanters vassa xenonkonverterade extraljus rätt upp i ditt ansikte.