Hej eftersom jag inte har råd med ett stort garage med feta bilar så håller jag mig med en mindre skala och har alla mina bilar i min garderob, jag söker alltså gamla/äldre radiostyrda bilar frän 70-80-90talet..inga nya bilar alltså, har du något eller några som står och samlar damm i din garderob eller i förrådet? ta en bild på bilen och skicka den till mig så kontaktar jag dig med ett rimligt bud om det är intressant. kom igen nu och ansträng er lite för min skull! jag vet att det finns bilar som glömts bort, alltså endast radiostyrda bilar av intresse! Kom igen och leta fram vad du nu kan tänkas ha i gömmorna, vem vet den kanske kan finansiera nått nytt till din stora bil! vi kan diskutera RC i tråden så får den förbli en tråd:) tjompalompa@hotmail.com MVH Tomas
Haj!! Har en Kyosho..porsche 911 turbo ...I hyffsat bra skick, Inte kört alls mkt med den... Köpte den runt 94-95....Har kvitto..kartonger m.m... På någon damm samlande plats i huset =/ hehe.. Hör av dig om du är intresserad...mvh Jai
Har en big brute med cheva kaross,kyoshos första monster truck.Sen har jag en en lite äldre sandloppa, Och en formel1 bil. ockso kyosho årtal okänt men skulle tippa på samma ålder.
Har 2st "schumacher club10" bilar. En är donator och det saknas vissa delar på den. Eldrivet från mitten av 90. Kan ta kort på grejerna om det är av intresse.
Har 2st "schumacher club10" bilar. En är donator och det saknas vissa delar på den. Eldrivet från mitten av 90. Kan ta kort på grejerna om det är av intresse.
Tjena tack för visat intresse men club tiorna har jag inget för tyvärr. mvh Tomas
Jag har en gammal Kyosho 4WD elbil i en garderob hemma hos mina föräldrar, fick den för 16år sedan när jag var tio och redan då var det en utgående modell. Har även gat-hjul och en Lamborghini Countach-kaross till den. Det var många år sedan den gick att köra med... Har även en Kyosho-båt liggandes.
Edit: Jag läste bara rubriken lite snabbt och missade att trådskaparen var intresserad av att köpa radiostyrda bilar, jag har alltså inga planer på att sälja den gamla klenoden. Jag kom även på vad det är för modell, "Optima mid custom" heter den.
Senast redigerat av Andreas 940 (19 februari 2007)
Hej eftersom jag inte har råd med ett stort garage med feta bilar så håller jag mig med en mindre skala och har alla mina bilar i min garderob, jag söker alltså gamla/äldre radiostyrda bilar frän 70-80-90talet..inga nya bilar alltså, har du något eller några som står och samlar damm i din garderob eller i förrådet? ta en bild på bilen och skicka den till mig så kontaktar jag dig med ett rimligt bud om det är intressant. kom igen nu och ansträng er lite för min skull! jag vet att det finns bilar som glömts bort, alltså endast radiostyrda bilar av intresse! Kom igen och leta fram vad du nu kan tänkas ha i gömmorna, vem vet den kanske kan finansiera nått nytt till din stora bil! vi kan diskutera RC i tråden så får den förbli en tråd:) tjompalompa@hotmail.com MVH Tomas
Jag har en gammal elbil av något slag. Märke och fabrikat har jag ingen aning om. Kan skicka bilder på den om du vill