3403
Sök

jag söker gamla radiostyrda bilar! rc-bilstråden:)

340 Inlägg
16 februari 2007
Trådstartare
Hej eftersom jag inte har råd med ett stort garage med feta bilar så håller jag mig med en mindre skala och har alla mina bilar i min garderob, jag söker alltså gamla/äldre radiostyrda bilar frän 70-80-90talet..inga nya bilar alltså, har du något eller några som står och samlar damm i din garderob eller i förrådet? ta en bild på bilen och skicka den till mig så kontaktar jag dig med ett rimligt bud om det är intressant. kom igen nu och ansträng er lite för min skull! jag vet att det finns bilar som glömts bort, alltså endast radiostyrda bilar av intresse!
Kom igen och leta fram vad du nu kan tänkas ha i gömmorna, vem vet den kanske kan finansiera nått nytt till din stora bil! vi kan diskutera RC i tråden så får den förbli en tråd:)
tjompalompa@hotmail.com
MVH Tomas

8 886 Inlägg
17 februari 2007
Har faktiskt en KYOSHO MP5 i nyskick liggandes, ska se om jag inte kan ta en bild på den.

Fotograf på tierpidag.se

31 Inlägg
17 februari 2007
Haj!! Har en Kyosho..porsche 911 turbo
...I hyffsat bra skick, Inte kört alls mkt med den...
Köpte den runt 94-95....Har kvitto..kartonger m.m...
På någon damm samlande plats i huset =/ hehe..
Hör av dig om du är intresserad...mvh Jai

340 Inlägg
17 februari 2007
Trådstartare
Hamilton skrev:
Har faktiskt en KYOSHO MP5 i nyskick liggandes, ska se om jag inte kan ta en bild på den.

Tjenare! mp5:an är inte av intresse men tack iaf! alldeles för nya grejjer:)
mvh Tomas

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
17 februari 2007
hade några när ja va mindre! dock inte så gamla..
kommer ihåg, när andra önskade sig barbies o skit så önskade ja mej radiostyrda bilar:)

Två ord räcker, SAAB knäcker

264 Inlägg
17 februari 2007
Har en Madforce (monstertruck) ståendes här hemma å morrar... en riktig bjässe med 4wd smile

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa

340 Inlägg
17 februari 2007
Trådstartare
Saab_girl skrev:
kommer ihåg, när andra önskade sig barbies o skit så önskade ja mej radiostyrda bilar:)

hehe sött!

340 Inlägg
17 februari 2007
Trådstartare
kan tillägga att bilarna jag främst är intresserade av ska vara eldrivna!
mvh Tomas

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
17 februari 2007
Har en big brute med cheva kaross,kyoshos första monster truck.Sen har jag en en lite äldre sandloppa, Och en formel1 bil. ockso kyosho årtal okänt men skulle tippa på samma ålder.

Diesel is the blood of satan.

143 Inlägg
17 februari 2007
Har 2st "schumacher club10" bilar. En är donator och det saknas vissa delar på den. Eldrivet från mitten av 90. Kan ta kort på grejerna om det är av intresse.

340 Inlägg
17 februari 2007
Trådstartare
pulk skrev:
Har 2st "schumacher club10" bilar. En är donator och det saknas vissa delar på den. Eldrivet från mitten av 90. Kan ta kort på grejerna om det är av intresse.

Tjena tack för visat intresse men club tiorna har jag inget för tyvärr.
mvh Tomas

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
17 februari 2007
tjompa skrev:
Saab_girl skrev:

hehe sött!

haha mmm kanske dtongue

Två ord räcker, SAAB knäcker

FreddeK
18 februari 2007
Brorsan...lägg ut en bild på ditt fartmonster och berätta lite om det i tråden!

Maizer
18 februari 2007
Skriv ut priser, fan jag är sugen på flera! big_smile Bensindrivna of course

12 086 Inlägg
18 februari 2007
Hamilton skrev:

MP5 är väl knappast "gammal"? Den kom väl 98 lr nått.

340 Inlägg
18 februari 2007
Trådstartare
JapMax skrev:
Hamilton skrev:

MP5 är väl knappast "gammal"? Den kom väl 98 lr nått.

nej som sagt alldeles för ny för mig:) men skulle ni ha en kyosho burns ny i kartong så är jag lätt intresserad, söker lite äldre och mer udda saker.

Maizer
18 februari 2007
Jag har en gammal klassiker, Lancia delta Integrale Evo, mina små älsklingar. Har några till också metanoldrivna.

-utan 940
1 728 Inlägg
18 februari 2007
Jag har en gammal Kyosho 4WD elbil i en garderob hemma hos mina föräldrar, fick den för 16år sedan när jag var tio och redan då var det en utgående modell. Har även gat-hjul och en Lamborghini Countach-kaross till den. Det var många år sedan den gick att köra med...
Har även en Kyosho-båt liggandes.

Edit: Jag läste bara rubriken lite snabbt och missade att trådskaparen var intresserad av att köpa radiostyrda bilar, jag har alltså inga planer på att sälja den gamla klenoden. smile
Jag kom även på vad det är för modell, "Optima mid custom" heter den.
Senast redigerat av Andreas 940 (19 februari 2007)

blacken
19 februari 2007
tjompa skrev:
Hej eftersom jag inte har råd med ett stort garage med feta bilar så håller jag mig med en mindre skala och har alla mina bilar i min garderob, jag söker alltså gamla/äldre radiostyrda bilar frän 70-80-90talet..inga nya bilar alltså, har du något eller några som står och samlar damm i din garderob eller i förrådet? ta en bild på bilen och skicka den till mig så kontaktar jag dig med ett rimligt bud om det är intressant. kom igen nu och ansträng er lite för min skull! jag vet att det finns bilar som glömts bort, alltså endast radiostyrda bilar av intresse!
Kom igen och leta fram vad du nu kan tänkas ha i gömmorna, vem vet den kanske kan finansiera nått nytt till din stora bil! vi kan diskutera RC i tråden så får den förbli en tråd:)
tjompalompa@hotmail.com
MVH Tomas

Jag har en gammal elbil av något slag. Märke och fabrikat har jag ingen aning om. Kan skicka bilder på den om du vill

Sök