23 mars 2012
Trådstartare
Har nämligen också en 745'a 91 med regina! men en dag bestämde jag mig för att byta topp, då ja hade en 531/VX3. när jag väl hade fått på allt och kollat så allt sitter där det ska så gick ja in i bilen och vred på nyckeln, den bara tugga, tugga och tugga inte ett liv, gick ut och titta någa på allt, då menar jag ALLT, så som soppa, bränsle pumpen, filter,slangar,btr'en, tändstift, rätt färg på gnistan, tändkablar, fördelare, fördelarlock, rotor, tändspole klumpen, felkoder, värme mätaren, kollat tjuvluft, gaspjälet, tomgångs motorn, givare, kam, remhjul, ETC ETC!
Sen så kom en polare till mig och han sa att vi skulle testa bogsera ingång den, tro det eller ej men bil asset starta, så körde arslet ur bilen när ja fick i gång den, sen nu så kan den va helt jävla död över en dag, sen kan man gå ut dagen efter o bilen startar, men när bilen startar så går den riktigt oroligt på alla varvtal, spottar och fräser i avgassystemet och de baktänder så gud i helvete!
Får hjärtinfarkt snart! Snälla Snälla, kan någon hjälpa mig?! varför får bilen spelet över att man byter topp.
Senast redigerat av Volvo240Life (10 april 2012)