Hej
Nu är det så att jag vill visa att det faktiskt går att bygga en tio sekunders bil för inte alls mycket pengar. Folk snackar idag om hur mycket pengar dom lagt ner i bilen och jag vill bevisa motsatsen, HUR LITE PENGAR JAG LAGT NER I BILEN. Kollar lite om det finns något intresse för folk och se det här.
Finns intresset kommer jag dokumentera allt jag gör och lägga upp det här.
Visst det kommer ta sin tid då jag kommer få göra mycket själv. "inte mycket pengar" är ju en bedömningsfråga, därför frågar jag er. Vad är en billig men realistisk budget?
Jag menar inte att jag kommer strunta i sker som är dyra, utan att jag kommer göra det själv istället.
Jag har en ganska bra idé på det kommer se ut MEN innan jag avslöjar mina planer vill jag höra mig om lite vad ni tycker.
● Vad är en "realistisk" budget som anses som "billigt"
● Kaross
● 5/6/8 cylindrigt
● Framhjuls/bakhjuls/fyrhjuls drift.
● Sug/Turbo/kompressor
Det får räcka sålänge..
Ha i åtanke att det måste va prestanda kontra pris - (Kring kostnader pga fler cylindrar etc.)
tex. vad tror ni om B6284T, B6304F alternativt 5234T, vad får jag mest hk, med all kringutrustning som hör till, för pengarna?
Kom med motor förslag!
SPÄNNANDE!
Kommer slänga upp lite bilder på "the workshop" så får ni vart det kommer hända..
Jag har min idé som jag kommer snart lägga upp här så får ni tycka till.
MVH sålänge..
astronaut, totally out of ctrl