Tjenare, såg en annan tråd här inne som sporrade mig så att även jag vill hänka på längs vägen.
Det jag söker är alltså ett gäng sköna personer, unga som gamla, eller ensam person som söker en till för lite mekande. Gärna runt Stockholm>Södertälje. Jag själv bor i Gnesta och har väldigt mycket fritid så behöver hitta någon hobby men har för lite stålar för att dra upp något storslaget själv, så vill därför gärna hjälpa till andra och "få hjälp" samtidigt genom att lära mej meka.
Vad det är för något vi ska göra spelar egentligen inte så stor roll, men mitt största intresse är billjud. Andra genrer går också bra! Jag kan knappt meka alls, men bangar inte på att göra lite grovjobb och lära mig det mesta om en bil! Kan även vara pratsam efter ett par sessioner tillsammans. Är det t.ex. billjud skulle jag även vilja följa med på div. tävlingar mot bensinpengar. Samma sak gäller andra genrer om det är något som intresserar mej!
Eftersom att just texten ovan inte berättar om mig själv så ska jag försöka berätta lite mer om mej!
Vem är jag?
Jag heter Daniel Sundin, nyligen fyllda 18 år och innehar B-körkort. Jag har ägt en volvo 740 och en saab 9000.
Jag studerar till VVS- och Fastighet just nu och är bara på första året på gymnasiet, anledningen till detta är för att jag "kastade bort" ett år av mitt liv på Wendela Hebbegymnasiet i Södertälje i kursen "Samhäll & Media", något som inte alls tilltalade mig något vidare.
Jag är inte så social i början, men efter ett tag släpper det och jag är gärna pratsam och vad jag upplever det som så uppskattas min närvaro av kompisarna av manligt kön. (För ful & vrickad för brudarna

)
Dricker sällan, men är inte något asspergerfall för det. Anledningen är för att jag tränar styrketräning varje vardag och har gjort i två års tid, och som de flesta vet så bidrar inte direkt alkohol positivt till det..
Vid intresse kan jag även skicka en bild på snygga mig!
Så, behöver ni en mekkompis och en vän så tveka inte att skriva i tråden eller mejla!
Jag är helt fri fredag lördag söndag måndag och delvis fri onsdag och torsdag!
Hör av er! *Väntar *