köp ett eftermarknads sprut du kommer att ha tjänat igen det i soppa pengarna du sparar innan sommaren e slut
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
köp ett eftermarknads sprut du kommer att ha tjänat igen det i soppa pengarna du sparar innan sommaren e slut
Har vart inne på det men har nästan allt liggandes hemma så, ska köpa en bil senare i sommar/höst är det tänkt som det ev ska hamna sprut i så ska spara pengar till den tyvärr
nu när det läcker lite smått i avgassystemet så är det högre, ligger på runt 4 har jag för mig men ska svetsa det innan besiktning och då kommer det vara runt 0.9 tror jag det var sist när jag besiktade den med avgasbandage
okok då blire till garaget imorrn när ja vaknar för å prova. har haft bilen stått i 2mån nu å bytt de mesta utan resultat. verkar bra svårt å hitta styrbox till dom oxå, hittar man så kostar dom ju 1000lappar
Ska du sälja bilen?
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
nu när det läcker lite smått i avgassystemet så är det högre, ligger på runt 4 har jag för mig men ska svetsa det innan besiktning och då kommer det vara runt 0.9 tror jag det var sist när jag besiktade den med avgasbandage
Lambda värde frågade han efter... har du 4 i lambdavärde så har du nog världsrekord.
hade det problemet på en av mina, men det var en insugstempgivare, han trodde han var kall hela tiden och choka på sås....men kanske inte finns på 740 vet inget om dom där gamla..