Nu är det dags att fixa till bilen innan våren kommer. Målet är att bli klar med den till Elmia då den eventuelt kommer att ställas ut där. Bilen är en Magnum SXT som fick lite kärlek föra året. Det som gjordes är:
Nya DBA bromsskivor runt om 15" fram och 13" bak, Nya Hawk Bromsbelägg Bromsok från R/T Eibach Pro-Street-S Coilovers Magnaflow catback DiabloSport Trim Stoptech Stålomspunna slangar AEM Brute Force Air Intake
Det som kommer hända med bilen är:
Foliering ( Kolfiber/vit) Nya strålkastare Nya baklampor Nya dimljus Kjolpaket Nya fälgar
Tackar:) Kul att du tycker det:) Väntar på lite mer godis från USA. Om allt kommer i tid så ska jag börja med bilen nästa vecka.Inte många veckor kvar till Elmia
Lite uppdatering. Har fått hem nya fälgar och skickat de på lack. Huven och taket fick kolfibervinyl och framstöttfångaren har tagitsbort för att byggas om.
Har en leverantör från Tyskland som hjälpte att få fram diffusering och sidokjolar. Minns inte vad de gick på. Är på Elmia nu men skriv ett mail till johan@scstyling.com så kan jag kolla upp det när jag är på jobbet nästa vecka.