Evry modd kan du göra http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=200104 Har gjort de på sambon v70 tdi samma motor som din och även skruva bort röret som går in i wg på turbon samt ryckte ur slangen som går in en box vid höger fjäderbentorn breve bränslefiltret har audi symboler på den, och de vart ett jävla klipp i den
Går fint de.. Åkte bra längen med 2 bar jag.. Ett jävla ös.. Åkte ifrån en 855 R chippad, 0-150
Problemet med folk som laddar är att dom inte begriper bättre att det kommer att rasa när man laddar på för mycket, och när det väl rasar så säger dom att det är skitgrejer.. dålig logic i det.
Har åxå laddat mycket med både 2.5tdi och D24 osv, håller med om att dom går ruskigt bra.. men inte alls nyttigt.
** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Jorå, de är helt riktigt. Beror ju på hur man är själv. Personligen är jag av den typen gasa tills de rasar. Då vet man exakt hur mycket org sakerna pallar med
Ja hon pendlar dagligen 7 mil enkelt så de är hennes bruksbil. Original motor och automatlåda va jag vet iallafall. ligger på 0,75 blandad körning och dieselvärmare. Själv åker jag påställd d24. Viktigast är ju skötsel helt enkelt köra lagomt lugnt tills den är varm byta olja var 1000mil låta den lugna sig om man kört hårt med bilarna innan.