jag har gjort en del saker
men här kommer iaf 2 saker som jag å kompisen gjorde med min sierra Cosworth 4x4 350hk
en sommarkväll låg vi mitt i stan på E4an norrut, vi fickk rödljus vid max i skellefteå meo den största centrala gatan,, då ser vi en Volvo 240 Turbo å en Saab 900 Turbo viker ut På E4an å rejsar,, de hade plattan i mattan
efter en mkt kort stund så fick vi grönt jag ställde mig på ca 4000rpm å vi åkte iväg,, efter bara knappt 200m var jag ikapp dem å låg å TUTADE, ni skulle sett minerna på dem när de var tvugna att slå av å byta fil för att jag ville om å tyckte dem körde försakta
samma bil
en vinterkväll å vi hade tråkigt,, cossyn hade std sierrafront på vintern för extraljus, vi fick jag på en 240 Turbo
som efter mkt övertalande vi fick race med,, killaen ville inte för han hade ju bara rwd,, ja men vi har ju fwd sa min kompis,, jag satt bara å småflinade,, japp ut på E4an,, när det slog om så spettade killen jag låg jämsides så länge han spann,, när han fick FÄSTE tryckte jag ner å åkte ifrån han med 4hjulsställ
såg inte till han mer den kvällen
hade tänkt å säga att vi blåljög för han