Läs Brobergs "presention" Trubbnos-Turbo är konstigt nog en jädrans ovanlig bil i dess ursprungsland Ökar dock intesset för de som är räddningsbara ännu mer såklart
Kul att du lägger ner tid o energi på en sån här bil! Underbara och snygga bilar! Keep up the good work! Btw, det finns ju en äkta aero 84a som är ombyggd till a-traktor med... Satt turbomotor i den för några år sen, sist jag såg nåt om den var den mattsvart, nya fronten och vanlig i16.. Inget som skvallrade om ursprunget. Lite tråkigt faktist!
Kul att du lägger ner tid o energi på en sån här bil! Underbara och snygga bilar! Keep up the good work! Btw, det finns ju en äkta aero 84a som är ombyggd till a-traktor med... Satt turbomotor i den för några år sen, sist jag såg nåt om den var den mattsvart, nya fronten och vanlig i16.. Inget som skvallrade om ursprunget. Lite tråkigt faktist!
ja jag längtar tills den dan jag kan sätta mig bakom ratten o köra ut den ur garaget
usch man blir ledsen bara av tanken att nån skulle göra så dock tror jag att ja har hört nåt om de för nåt år sen... men den killlen kan ju inte varit frisk
kan meddela att jag skickade ett lite mail till speedparts och undrade om de kunde sponsra eller hjälpa mig lite på traven... fick till svar att de gärna hjälper till lite och jag ska skicka artnr innan jag beställer nåt:P det bådar ganska gott tkr jag ska nog beställa fjädrar o kanske lite packningar imorn
vad tkr ni... jag ska byta ut massa bussningar o grejjer... är de värt att köpa powerflex grejjerna eller ska jag köpa vanliga?
Grattis Vissa bussningar kan nog va bra o byta ut till silikon. Men du ska ju inte bygga räserbil, så kanske är en onödig utgift iaf Jag skulle dock satsa lite på väghållningen ändå
Oj de va länge sen jag skrev här, men det har inte hänt så mkt, jobbar ganska mkt. Men ska igång nu när det är lite plusgrader, så det blir nog lite bättre bussningar:-)
har ett tråkigt besked... jag har försökt hela våren att kunna lösa så jag kan ha kvar denna SAAB men jag har inte möjlighet är i stort behov av pengar, och jag har platsbrist, så tyvärr måste jag söka nytt hem åt min kära aero :'( jag ska skruva i inredning och ställa ner den på hjulen, sen lägs den ut till försäljning. om ni känner någon som kan vara intresserad av denna bil så tipsa gärna... det är ett mkt bra projekt som inte är totalt sönderrosta, och med få mil på mätaren. behöver bli av med den nu under Maj månad, så en snabb affär uppskattas