3676
Sök

gorg.se eller garaget.org

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
25 februari 2007
Trådstartare
Jag hittade gorg.se av en slump, jag tänkte eftersom garaget.org går under aka gorg så provar jag att knappa in gorg.se å det funkade smile

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
25 februari 2007
Efter som man har garaget.org som startsida, så behöver man inte bry sig om hur lång tid det tar att skriva in det, hehe

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

3 113 Inlägg
25 februari 2007
Trozzo har ju en poäng där wink

sen kallar jag det för "Garaget-org" eller "Gorg".. och har alltid använt www.garaget.org

Semper Fi

SSS -12
3 217 Inlägg
26 februari 2007
Gorg.se blir fel... Det kallas ju Gorg av en anledning! tongue

Garaget.org, så är det bara!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Saab raggare : )
887 Inlägg
28 februari 2007
jag gör så här..
går in på kalmarposten .. letar upp artikeln om garaget.org...
Stänger ner webbläsarn... öppnar ny och går in på google.se för jag glömt vad adressen va..
söker på svenska bil-sidor på bilder... ingen träff... ringer polarn och frågar ..Han säger Garaget.org
Lägger på..
kan inte stava till de... så jag går in på msn och skriver " vad heter bästa bilsidan nu igen ?!".. och loggar in o ut .. sådär jobbigt tills nån svarar..
så ber jag han/hon länka..

PÅ DEN vägen .. varje gång .. phew måste finns nått bättre sätt sad
Senast redigerat av zwich (28 februari 2007)

Turbo.. Because Im worth it :)

4 571 Inlägg
28 februari 2007
zwich skrev:
jag gör så här..
Stänger ner webbläsarn... öppnar ny och går in på google.se för jag glömt vad adressen va..
söker på svenska bil-sidor... ingen träff... ringer polarn och frågar ..Han säger Garaget.org
Lägger på..
kan inte stava till de... så jag går in på msn och skriver " vad heter bästa bilsidan nu igen ?!".. och loggar in o ut .. sådär jobbigt tills nån svarar..

En FET post-it lapp på skärmen borde lösa ditt problem, annars borde du ta ut ett nytt "internminne" på din garanti wink

85 Inlägg
28 februari 2007
chrizz skrev:
gorg.se pekar bara till garaget.org, inget annat... jag äger den domänen också, precis som garaget.se

Den korrekta adressen är www.garaget.org, och sidan heter "Garaget" och inget annat smile

Bah!

Säg som det är nu Chrizz... Du är ett stenhårt Fragglarna-fan... Gorgerna rockade ju trädgården som den allvetande skräphögen fanns i... wink

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
28 februari 2007
Trådstartare
jag tror han var ironisk.....

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Administratör
11 961 Inlägg
28 februari 2007
zwich skrev:
jag gör så här..
söker på svenska bil-sidor på bilder... ingen träff... ringer polarn och frågar ..Han säger Garaget.org
Lägger på..

hohoh big_smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök