jag gör så här.. går in på kalmarposten .. letar upp artikeln om garaget.org... Stänger ner webbläsarn... öppnar ny och går in på google.se för jag glömt vad adressen va.. söker på svenska bil-sidor på bilder... ingen träff... ringer polarn och frågar ..Han säger Garaget.org Lägger på.. kan inte stava till de... så jag går in på msn och skriver " vad heter bästa bilsidan nu igen ?!".. och loggar in o ut .. sådär jobbigt tills nån svarar.. så ber jag han/hon länka..
PÅ DEN vägen .. varje gång .. phew måste finns nått bättre sätt
jag gör så här.. går in på kalmarposten .. letar upp artikeln om garaget.org... Stänger ner webbläsarn... öppnar ny och går in på google.se för jag glömt vad adressen va.. söker på svenska bil-sidor... ingen träff... ringer polarn och frågar ..Han säger Garaget.org Lägger på.. kan inte stava till de... så jag går in på msn och skriver " vad heter bästa bilsidan nu igen ?!".. och loggar in o ut .. sådär jobbigt tills nån svarar.. så ber jag han/hon länka..
En FET post-it lapp på skärmen borde lösa ditt problem, annars borde du ta ut ett nytt "internminne" på din garanti
jag gör så här.. går in på kalmarposten .. letar upp artikeln om garaget.org... Stänger ner webbläsarn... öppnar ny och går in på google.se för jag glömt vad adressen va.. söker på svenska bil-sidor på bilder... ingen träff... ringer polarn och frågar ..Han säger Garaget.org Lägger på.. kan inte stava till de... så jag går in på msn och skriver " vad heter bästa bilsidan nu igen ?!".. och loggar in o ut .. sådär jobbigt tills nån svarar.. så ber jag han/hon länka..
hohoh
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."