tycker vi en gång för alla ska bestämma VAR, NÄR OCH PLATS. va på jägersro nu igår (onsdag).. vi var väl en 4-5 bilar.. ? sedan i hamnen va där inte en enda bil.
har även förstått att re-loaded skåne inte har något med detta att göra. dem har egna events..! så inga påhopp nu tack!
Folk kan inte bestämma sig. Är själv väldigt förvirrad för några träffar i biltemas parkering och andra i jägersro. Förra gången var jag i jägersro var det 2 bilar! Vem ska ta tag i det?
Folk kan inte bestämma sig. Är själv väldigt förvirrad för några träffar i biltemas parkering och andra i jägersro. Förra gången var jag i jägersro var det 2 bilar! Vem ska ta tag i det?
har sätt att anesn har försökt slänga upp en tråd men det verkar även dött.. -.- körde runt igår till flertal ställen där "träffar/streetrace" håller till dött över allt..!
har sätt att anesn har försökt slänga upp en tråd men det verkar även dött.. -.- körde runt igår till flertal ställen där "träffar/streetrace" håller till dött över allt..!
Mycket folk klagade! Så nu för dem ha sina "malmö träffar" var det kommer max 4-5 bilar!