Ursäkta mig , vad menar du människan längst till höger?????????
Menar du mina kids? he he he. lovar att det var inte någon av dom som körde den andra bilen
Har nu fått höra i förväg att det troligen blir jag som åker på det " vilket jag nästan redan var beredd på....
Dock att möta den person som var inblandad och göra upp repkostanderna finns inte med på kartan....
Försökte med det i första läget men det var bomväggen direkt , vill dom inte första gången så ska dom banne mig inte få en chans till , ren principsak bara nu...
Även pratat med FB , även om jag blir vållande så blir min dom 400:- i försäkringspremihöjning under 2 år....
Alltså höjer dom min premie med 300:- första året , sedan 100:- det andra året för att sedan vara nere på samma som i dag...
Menar 300:- delat på 12 månader.... blir ingen stor summa...
Så det där med att göra upp med den andra inte en chans , tar gärna mina 400 kronors höjning på premien istället för att stå för kostanden på hans gamla 240 från -78 som redan hade upprostade reservhjulsbaljor...
Vad det gäller mitt baklyse så fanns det ett annat i garaget att byta med så blir ingen anmälan från min sida om skador i allafall...
Men som sagt detta är vad dom sagt änsålänge och dom väntar ännu på den andras version , som lyder att hon har kört mitt i vägen och jag bara backat rakt in i henne när hon var rakt bakom mig " svårt att vara mitt i vägen när jag redan stod där
som bilden visar "
Men som sagt lovar att ge er facit på detta om inte annat för kunskapens skull...