M3Bullen skrev:
bara för nåt koster en högre summa så betyder det inte att det är dåligt. för då är ju porsche riktigt dåliga grejor...
det är otroligt dryga grejor. 1400:- är ju en summa som man får arbeta över en dag för att få ihop. men vaxet kan man ju ha i flera år. blir inte så mycket pengar per vaxning eller per bil. hur man nu vill se det.
det är iaf otroligt bra. annars hade jag själv aldrig använt det. då hade jag istället sagt -"lägg aldrig de pengarna för ditt och datt är lika bra och billigare" men nu upplever jag det inte så.
streetpower-rekond sålde dodo juice tidigare men gick över till scholl efter att de provat produkterna. dels så finns det andra produkter som göra att man kan spara en hel dag på en helrekond jämfört med andra fabrikat som har längre härdningstid osv. som exempelvis förseglingar osv. drabbar ju inte privatpersoner på samma vis som ett proffs som jobbar med det men ändå.
strunta i spriten nästa helg, dela pizza med en polare och cykla till jobbet en dag. så har ni kompenserat för att lägga en lite högre slant på ett riktigt bra vax
jag har provat det och kan säga att 1400kr kan inte bli mer bortkastade pengar
då du får 3,5 burkar finis wax som är ett betydligt bättre vax och minst lika drygt
Mitt råd till dig är att prova finis wax och du kommer garanterat tänka om
http://www.waxdog.se/product.php?id_product=130
Senast redigerat av miken (4 maj 2012)