Går mest och väntar på grejer, nya golvmattor, nya stolar. Instrumentbrädan skulle nog komma i veckan så den skall väl hitta i. Sen ligger bromsar och chassit hemma men tiden har inte funnits till att skruva på det.
slöare och slöare.. ta ut mer effekt ur motorn då ;p
nä men, ser otroligt många "värstingbyggen" på c30 på senaste, men ingen jag sett har vågat ta det "sista" steget och 4wd konvertera, trots att många pratar om det...
men kanske är som du säger, finns eg inga fördelar med 4wd i c30 om du jagar snabba tider..
slöare och slöare.. ta ut mer effekt ur motorn då ;p
nä men, ser otroligt många "värstingbyggen" på c30 på senaste, men ingen jag sett har vågat ta det "sista" steget och 4wd konvertera, trots att många pratar om det...
men kanske är som du säger, finns eg inga fördelar med 4wd i c30 om du jagar snabba tider..
grymt ballt bygge lär det ju sluta med
Drömmen är helt klart en stenhård 4wd med rakställd motor på 700hk och en sekvensiell låda Dock saknar jag den där miljonen för att genomföra ett sådant bygga så denna version på bilen får fungera för stunden att mätta abstinensen ett tag
Fick jag min short shifter från USA idag Glad som ett barn på Julafton så vart jag tvungen att montera den direkt! Växel lägena blev mycket distinktare och ca 25% kortare lägen, känns nästan som att rycka i en evo 9 nu istället för en gammel sur volvo
Coolt projekt! Finns det ngn möjlighet att byta ut originalstereon som sitter i mot ngt häftigare? Verkar lite bökigt eftersom klimatanl. osv visas i samma display.....
Japp, fick samma svar uppe på mässan. Passade på att fråga runt lite och alla tipsade om en processor. Lutar åt en JBL MS8, den verkar fylla mina kriterier.... Ska bli gött att slänga ut original högtalare och bygga ngt rejält!